Autor: Siim Sultson • 12. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estravel: hädas airBaltic tahab tegelikult hävitada

Estraveli IATA müügi direktor Mauri Saarend näeb airBalticu Eestisse tuleku soovi taga katset lappida oma liinide miinusarveid ja lammutada siinset lennundust.

"Tegu on ilmselge esimese ja otsese sammuga astuda vahetusse konkurentsi Eesti rahvusliku lennufirmaga, sest

vaatamata senistele ponnistustele pole airBalticul õnnestunud Estonian Airi positsiooni kohalikul turul nõrgestada. See võib olla  katse avada Tallinnast  selline sihtkoht, mis aitaks nende seniste „huvitavate“ lennuliinide  (Lappeenranta, Turu jne) miinusarveid kinni maksta," osutab Saarend airBalticu eilse Eestisse tuleku plaani võimalikele tegelikele põhjustele.  

"Väidetavalt huvitub AirBaltic Stockholmi liinist. Kuna Tallinna ja Stockholmi vahel toimub suhteliselt hea ja tihe lennuühendus, sealjuures suuremate lennukitega ning pakkudes täiendavalt veel laia transiitlendude võimalust, siis antud juhul ei saa me rääkida ei uue sihtkoha, võimsama lennukipargi ega rahvusvahelise koostöö lisandumisest," näeb ta vastuolu lätlaste lennufirma suurtes soovides. 

airBaltic tahaks nagu elu eest hakata viiendaks rattaks vankri all, kuid siis ju kahaneb vankri juhitavus üksjagu...

"Tallinna-Stockholmi  lennuliin ei ole kindlasti alateenindatud, seega ei kanna see samm nende loosungit „Me tuleme ja aitame“. Pigem „Me tuleme ja lammutame“," hindab Saarend airBalticu käitumist.

Hakates võrdlema Estonian Airi ja airBalticu teenindust, tõdeb Saarend järgmist: "Estonian Airi ja airBalticut reisija seisukohalt võrreldes saab esimese pardal parema teeninduse, sest nüüd sisalduvad taas ka turistiklassi pileti hinnas tasuta suupisted ja joogid lennukis. Samuti on Estonian Airil lubatud kaasa võtta kuni 20 kilogrammi äraantavat pagasit ilma ühikupiiranguta, samas kui airBalticul tuleb täiendavalt maksta 315 krooni iga pagasiühiku ja lennusuuna kohta. Ka lennule registreerimine lennujaamas on Estonian Airil alati tasuta, samas kui airBalticul tuleb selle eest teatud juhtudel veel eraldi maksta."

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077