Ühelt poolt on tarbesõidukite turg võrreldes sõiduautode turuga tema seletusel suhteliselt stabiilne.
Teisalt aga kui autopargi paratamatu vananemise ja saadaoleva odavpakkumise valguses otsustas mingi firma oma masinad korraga välja vahetada, andis see tarbesõidukite müüginumbrites tugevalt tunda, seletas ta.
Antud juhul - ilmselt toimusid möödunud aastal suuremad väljavahetamised suuremate kaubikute, busside ja tavaveokite osas. "Kui kusagil mingi park vahetub, siis madalperioodil annab iga müügihange täispildis kohe tunda ja viib nii täispildi pea peale," lisas Mägi.
Lisaks oli ju nüüd võimalik osta suur kaubik väikese hinnaga.
Samas tugevalt langenud raskeveokite müügimahud käivad oma loogikarada. "Raskeveokite puhul ei ole määrav mitte niivõrd nende hind, vaid kas on kliente," osutas ta raskeveoki soetamise äärmise põhjendatuse vajadusele. Liiati on oluline arvestada, millal esitati tellimus ja millal see täideti.
"Huvitav on see, et tarbesõidukite müügi osas võttis Peugeot Citroenilt esikoha. Peugeot oli aastaid varjusurmas ja nüüd tuli esiemseks. Sel aastal on Peugeotil ka juubel - ehk on neil midagi veel varuks...," lisas lõpetuseks põnevil Mägi.