Hymer matkaautosid väljarentiv firma on praegusel ajal silmitsi seisakuga. "Kuuest masinast viis seisab ja kuues on remondis, nõudlust pole" iseloomustas ta seisu.
Ehkki viimane auto tuli väljarendist tagasi 15. oktoobril, suhtus Klaas olukorda rahulikult. Tegemist on pigem iga-aastase nähtusega, kus paarikuune auk peaks asenduma detsembrikuise elustumisega. Siis peaksid loodetavati tulema autosid rentima suusaturistid. Seega ei näe Klaas seisakus üldise rendituru peegeldust, vaid pigem nähtust, mis on omane eriautode väljarentimisele.
Sellegipoolest õppis Klaas seisakust, et tuleb oma tegevust laiendada: tegeleda autoremondiga, autopesuga ja esindada Hymerit. "Müügi- ja renditegevuse peale loota ei saa, müün nüüd sügisel 2 autot ära ja jätkan kevadel 4-ga," lisas ta.
"Lõpetan lehmakauplemise ära - aitab, see on nii väsitav! Rendihind on liiga odav: kuna minu autod on konkurentide omadest ligi 1/3 kallimad, kuid rendihinnad samad, siis ei tasu see tegevus ära," põrutas ta.
Näiteks Itaalias pealisehituse saavad Fordid ja Fiatid maksavad jämedalt 600 000 krooni, kuid Hymerid 900 000 krooni. "Seda kvaliteeti hinnati buumi ajal, nüüde seda enam hinnata ei osata," tõdes elutargalt Klaas.
Ralvex Rent OÜ matkaautode rendihind nädalaks ööpäeva kohta suvel oli 1700 krooni, nüüd on 1300 krooni. "Alla ma hinda enam ei lase - rentida saavad minu masinaid need, kes on nõus maksma," lisas Klaas otsustavalt.