Peale suurt mõõna on tema sõnul hakanud müük vaikselt edenema. Näiteks septembris sai Eestis ühtekokku müüdud juba koguni 30 masinat. Võrdlusena juunis ja juulis olid need näitajad vastavalt 5 ja 6 autot.
Eks osadel klientidel tuleb tööd juurde, masinapark vananeb ja rahvusvahelistel vedudel pressib Euro5 nõue peale, tõdes ta. "Laod on üpris hästi tühjenenud, nüüd juba müüakse peamiselt tellimustöid," lisas Karu.
Ehkki aasta algust iseloomustanud täis laod saavad möödanikuks, ei usu ta, et saabuks suur tõus. Tootjad küll hinda ei tõsta, kuid klientide poolt vaadatuna võib jääda mulje, et autodel on hindu tõstetud - siiski tähendab see ju endise müügihinna naasmist.
"Ma ei usu, et nüüd tuleb plahvatus. Pigem jäädakse peale septembritõusu edaspidi võnkuma nii paarikümne veoki ümber," ennustas Karu sügis-talvist trendi.