Autor: Siim Sultson • 30. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nüüd siis ka Detroidi allahindlusel lõpp

Ostjad, kes ootavad uute masinate jätkuvat hinnalangust, peavad varsti pettuma.

"Elades üle autonduse kõigi aegade hullimat taandarengut, õppisid autotootjad kontrollima oma kulusid ja vältima oma vahendite paisutamist. Alates nüüdsest hakkame nägema ettevaatlikuid juurdehindlusi,"  hindas edasist uute autode müügi olukorda ala analüütik Jeff Schuster firmast J.D. Power and Associates.

Et ostjad enam suuri allahindlusi ei oota ja juba on asunud ettevaatlikult uusi sõidukeid ostma, siis Detroidi tootjatele on see turu tervenemise märk, vahendas Bloomberg.

Liiatigi on ju laod pea tühjad ja töötajad-tehnikad töönäljas.

Keskmine hind GMi, Fordi ja Chrysleri markidele kerkis Ameerikas teises kvartalis 7,8% võrra ca 255 000 kroonini. Keskmiselt kerkisid autode hinnad USAs aastatagusega võrreldes ligi neli protsenti peaaegu 270 000 kroonini.

Eelpool nimetatud markide juurdehindlused kahanesid augustis 26% võrra 32 800 kroonini. Allahindlused kahanesid augustis 22% võrra.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077