Seda on enam kui sada miljonit krooni rohkem kui kaks nädalat tagasi välja öeldud esialgsed näitajad.
Kahjumist enamus, 22 mln latti tuli teisest poolaastast.
Hetkel ei ole teada, kas kahjum kompenseeritakse firma aktsiakapitali suurendamisega. Samuti on Lätis levinud jutud, et riik võib lennufirma osalusest loobuda. Seda möödunud sügisel välistati. Lisaraha aga on lennufirma ellujäämise võtmeküsimus.
Eile selgus, et Läti riigile tähendab rahasüst lennufirmasse 15 mln latist ehk enam kui 300 mln kroonist kohustust.
Lennufirma kommunikatsioonijuht Janis Vanags ei kinnitanud ega lükanud näitajaid ümber, vaid viitas taas sellele, et auditeeritud nätiajad saavad avalikuks augustis.
Eelmised kaks aastat töötas lennufirma kasumiga, 2007. aastal ca 40 mln krooni ja aasta varem 90 mln krooni.
Kahjumi põhjuseks hindas ajaleht klientide maksevõime vähenemist (ehk oodatakse soodsamaid hindu), millele täienduseks kahjumlikud liinid ning kalli hinnaga sõlmitud kütuselepingud.