Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetel on sel aastal tarbesõidukite müük kokku kukkunud 73%, aasta esimese nelja kuuga müüdi vaid 497 masinat, mullu 1811.
Kõige rohkem tarbesõidukeid suutis müüa Citroen, kes müüs 39 autot, mullu oli nende tulemus 47. Vaid 17%lise müügilangusega on nad edukamad, müüki kasvatada ei suutnud keegi.
Teisel kohal oli Ford, 9 masinaga, langus 65% 26 sõidukilt. Kolmas Toyota 8 sõidukiga, langus 62% 21 masinalt. Iveco oli neljas 7 veokiga, langus 59% 17lt masinalt ja viies Renault, kes müüs 6 autot, langus 87%, 47 masinalt.
Kõige suuremad kukkujad olid Scania ja Mercedes, esimese müük kahanes 98% ja teisel 95%. Scania müüs mulluse 40 veoki asemel vaid ühe ja Mercedese müük kahanes 76lt 4ni.
Kaubikuid, mille kaubaruumi maht on suurem kui 4 kuupmeetrit ja täismass alla 2,7 tonni, müüdi aprillis 39% rohkem, kui mullu. Tänavu siis 39 kaubikut ja mullu 28.
Samas kõikides ülejäänud segmentides oli langus, eriti suur veokite osas.