Indias ja Euroopas lennates varu aega

Soovid lennata Euroopasse võid Indiasse, varu aega, sest 2008. aasta hilinemisraportite kohaselt on seda vaja.

India on juba teist aastat järjest riik, kus on lennujaamades kõige rohkem saabuvad lennud hilinevad, kirjutas International Herald Tribune. Euroopas on probleem lahkuvate lendudega, eriti hull on olukord Itaalias. Siiski Pekingi lennujaamas on veel suuremad mured lahkuvate lendudega ja see lennujaam hõivas tabelis esikoha.

Indias on olukord nõnda keeruline, sest mitmeid lennujaamu laiendatakse, et riigi arenguga sammu pidada. Kõige rohkem on hilinemisi Mumbai Chhatrapati Shivaji Internationalis, mis avas novembris uue ruleerimistee, et lennukid saaks kiiremini maanduda. FlightStatsi andmetele saabusid seal lennujaamas mullu õigel ajal vaid pooled lennud.

New Delhi Indira Gandhi lennujaamas oli graafikus 51% saabuvatest lendudest.

Veel olid viletsad lood saabuvate lendudega Casablanca Mohammed V rahvusvahelisel lennuväljal (54% saabus õigel ajal); Orio al Serio lennujaam Itaalias Bergamo lähedal (61%); New York LaGuardia (62%); Newark Liberty International (62%); Birmingham Inglismaal (63%); Londoni Lutoni ja Heathrow lennujaamad (mõlemad 63%).

Õhunavigatsiooni- ja turvaorganisatsiooni Eurocontroli esindaja Kyla Evans sõnul on Euroopas põhiprobleemiks ummikud õhus ja ruleerimisradadel.

Tundub loogiline, eriti arvestades, et Euroopas on rohkem probleeme lennukite õigeaegse lahkumisega. Näiteks Manchesteri lennujaamast Inglismaal lahkus õigeaegselt 49% lendudest; Itaalia Veneetsia Marco Polo Internationalist 54%; Prantsusmaalt Nice C?te d'Azur Internationalist 56%; Itaalia Rooma Fiumicino International 58%; Ateena Rahvusvaheliselt lennujaamast 61% ja  Prantsusmaa Pariisi Charles DeGaulle International 62%.

Kõige täpsemini tegutsevad Jaapani ja Korea lennujaamad, üle 82% lendudest saabus ja lahkus seal õigeaegselt.  Võrreldi tihedama liiklusega 200 lennujaama andmeid, mida kogus FlightStats.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0
Brasiilia reaal BRL 4,18 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,06 0
Hiina jüaan CNY 7,64 0
Hongkongi dollar HKD 8,86 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,09 0
India ruupia INR 80,54 0
Indoneesia ruupia IDR 15968,30 0
Islandi kroon ISK 133,99 0
Jaapani jeen JPY 124,77 0
Kanada dollar CAD 1,50 0
LAV rand ZAR 15,89 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1271,59 0
Malaysia ringgit MYR 4,61 0
Mehhiko peeso MXN 21,72 0
Norra kroon NOK 9,75 0
Poola slott PLN 4,33 0
Rootsi kroon SEK 10,47 0
Rumeenia leu RON 4,74 0
Singapuri dollar SGD 1,53 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 35,30 0
Tšehhi kroon CZK 25,65 0
Türgi liir TRY 5,95 0
Ukraina grivna UAH 30,72 0
Ungari forint HUF 317,83 0
USA dollar USD 1,13 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 74,82 0

Valdkonna töökuulutused