8. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hummeri müüja ehitab Nõmmele autokeskust

Eestis jõu ja ilu sümboliks tõusnud Hummerid kolivadNõmmele kerkivasse autokeskusse. Täna nurgakivi saanud hooneesimesel korrusel kavatseb Premium Motors müüaHiina autosid.

"Mu unistus on teoks saamas," rääkis nurgakivi panekut tähistama saabunud koostööpartneritele Premium Motorsi omanik Jürgen Vester ja tunnistas samas, et plaanide pidamisest kulus ehituseni kuus aastat. Autokeskuse ehitus läheb maksma 43,5 miljonit krooni.

Nende hoovõtuaastatega vajus Hummeri büroohoone tunduvalt madalamaks ning vahetas ka värvi. Umbes kolme aasta eest helkis Kadaka teel otse Vesteri töölaua vastas seinal joonis helesinisestpilvelõhkujast. Praegune maja tuleb pruunides ja hallides toonides, selle väliskujunduses on kasutatud ohtralt klaasi ja metallvõrku.

"Kõrgemat meil ehitada ei lubatud," kommenteeris Vester täna aripaev.ee-le pilvelõhkujast alles jäänud kolme korrust. Arhitekt Raivo Puusepa kavandatud hoone ise jäi tema sõnul aga samaks.

Uue autokeskuse keldrikorrusele tuleb autoteenindus, esimesel korrusel võtavad platsi sisse Hiina autod ja teisel korrusel luksusmasinad. Lisaks võib end nn Hummeri majja sättida Eestis siiani esindamata ning äärmiselt eksklusiivne automark, mille tootjaga Premium Motors praegu läbirääkimisi peab.

"Lobsterid (homaarid, ja hummer pidi olema ka üks homaariliik- toim) elavad edasi," viskas Vester nalja aripaev.ee küsimusele, mida kavatseb ta teha siis, kui General Motors Hummerite tootmise lõpetab.

"Me oleme alati öelnud, et Hummerid pole igavesed," vastas Premium Motors Grupi juhatuse esimees Mart Opman. Tema sõnul valitseb Euroopas praegu tõsine Hummerite põud, kuna mootorite koostetehas streigib juba kolmandat kuud.

Samas läheb miljoniautode müük ootamatult hästi. Opmani sõnul pidinende müügimeesnurgakivi panekust loobuma, kuna ootas parajasti 3,5 miljoni kroonist tehingut.

"Kui klient tahab viie miljoni kroonistmasinat, siis miks ka mitte (mina olen valmis seda müüma - toim)," rääkis Vester täna.Ta lisas, et keskklassi autode müük on languses vähemalt kaks aastat. "Need on pered korteri, kahe auto ja lastega," sõnas Vester ja vedas keskklassi laenukoormuse kirjeldamiseks kujundlikult käega üle oma kõri.

"Mulle see aga meeldib. See on just see sihtgrupp, kes ostavad hiinlasi (Premium Motorsi vahendatavaid Hiina autosid)," ütles Vester.

Alates 2006. aastast müüb Premium Motors Grupp Balti riikides Hiina autotootja Jiangling Landwind Motors Co maastureid Landwind. Peale Eestis armastatud Hummerite vahendab Premium Motors ka selliste luksusautode mudeleid naguWiesmann, Gemballa, Porsche ja Lincoln.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077