4. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Asmer: pojast võib saada vormel 1 põhipiloot

Endinepoliitikning kinnisvaraäri ajavToivo Asmer arvab, et kui Marko Asmer, kes just mõni päev tagasi valiti BMW Sauberi testisõitjaks, ennast meeskonnale tõestab, võib temast juba aasta pärast saada tiimi põhipiloot.

Toivo Asmeri sõnul said nad tiimi otsusest Markoga leping sõlmida teadamõni päev enne laia üldsust.Toivo Asmeri sõnul oldi rahul, et poisist sai just testisõitja, mitte nn pärispiloot, kuna nii saab noor paljutõotavvormeliäss rohkem sõita. Ning just sõitmist peabki poiss harjutama. Seda meelt on ka Marko mänedžer Harald Huysman.

Isa Toivo sõnul ei olegi see aeg enam kaugel, kuspoeg Markost vormel 1 piloot saab. "Praegu valiti kolmandaks piloodiks juba kolm hooaega sõitnud Christian Klein, kes oli nn põllule jäänud. See tähendab, et oli teada, et tal teisi tööpakkumisi ei olnud. Arvan, et tiim sai kolmanda piloodi imeodavalt kätte," sõnas Asmer.

Küsimusele, kui palju Marko testsõitjana teenima hakkab, Toivo Asmer vastata ei soovinud, kuna tegemist olevat firma saladusega. Siiski andis ta vihje, et Eesti mõistes on tegemist väga hea palgaga.Samuti ei soovinud Toivo Asmer täpsustada, kui pikaks ajaks leping sõlmiti.

"Nii nagu ajakirjandusest on läbi jooksnud, sõlmiti Markoga leping aastateks," sõnas Asmer ning lisas, et Marko testisõitja karjäär võib üürikeseks jääda, kuna on võimalik, et juba järgmisel aastal istub poiss piloodina BMW Sauberi rooli.

"Juba praegu on Marko näidanud väga häid tulemusi ning tiimibosse üllatanud. Samuti on ta silma paistnud kommentaaridega auto käitumisesuhtes, mis on valesti ja mida tuleks paremini seada. Tean, et varsti lõpevad pilootide lepingud, see ei tähenda muidugi seda, et tiim peab endale uued piloodid valima, aga võib. Kui Marko end selleks ajakspiisavalt tõestab, siis ei näe ma mingit põhjust, miks ta ei võiks juba järgmisel hooajal piloodi rollis olla," sõnas Asmer ning lisas, et kui mitte aasta pärast, siis kahe aasta pärast on Marko kindlasti juba vormel 1 piloot.

Küsimusele, kas Markost võib ka kunagi vormel 1 maailmameister saada, vastas Asmer lõbusalt, et midagi ei ole võimatut. "Selleks et maailmameistriks saada, on vaja kõvasti tööd teha ja saada väga heaks sõitjaks ning ka õnnel on siin koht täiesti olemas," sõnas Asmer.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077