Muutus Subarus: Imprezast sai väike luukpära

Mis meil varem Subaru Imprezaga seostus?
Suur ja võimas pereauto, mida just paljud endale lubada ei saanud ja millega
sõideti rallit. Tegelikult oli see rumal valearvamus, sest olid ka universaal-
ja sedaanversioonid lahjemate mootoritega ning, muide, vägagi mõistlike
hindadega.

Siiski kujundasid mööda tänavaid ja ralliradu tormavad sinised mürsud meis arvamuse, et see ongi Impreza. Nüüd tuleb see minevikku tõugata ja asuda uue arvamuse juurde: Impreza on tegelikult väikese keskklassi luukpära. Miks selline kannapööre tehti? Mina näen põhjuseid müügitabelites, kus sellise kerega autod on esiotsas, ja rallirajal, kus härra Solbergil oli mõttetu tarbetut pagasiruumi kaasa vedada.

Välimusest ei leia eelmise mudeliga midagi sarnast. Uue mudeli kohta on inimestel väga erinevaid arvamusi. Üks üllatavamaid oli aga, et kuulge, see näeb päris elus hoopis parem välja kui piltide pealt.

Ma pean tunnistama, et pole Imprezat kunagi mingiks eriliseks kaunitariks pidanud. Ikka veel ei pea. Ma kardan, et see on Subarul taotluslik, kuna tegu pole mingi ninnu-nännuga, vaid tõsise tegelasega, kes tahab lumevallide vahel hooga mütata.

Sisu on aga muutunud paremaks kui eelmistel mudelitel. Eelmise mudeli puhul oli lausa tunne, et armatuur on võetud otse maasturist ja väiksema suguvenna sisse vägistatud. Ainult kõrvalistuja sang oli armatuurilt puudu. Uus näeb märksa soliidsem välja, seda tahaks lausa viisakaks nimetada. Muidugi seni, kuni materjali ei näpi, sest see on odav plastik, mis võib millalgi tüütult nagisema hakata.

Sõita on Imprezaga alati hea olnud. Proovisõidukiks oli WRX versioon, mida paraku enam Euroopasse ei tooda, sest see ei vastavat siinsetele emissiooninõuetele.

Ent tavaversioonid on samuti päris jõulised ja ajavad asja igati kenasti ära. Vedrustus on saab aga kiidusõnu. Rallidel sellega osaleda ei saa, kuid niisugusega polekski võimalik tänaval inimese moodi kulgeda. Täiesti pehme ja kui küsitaks, mida ma veel tahaksin vedrustuselt saada, jääksin vastuse võlgu. Nelikvedu on autol standardis peal. Alates kaheliitrisest versioonist tuleb autoga kaasa ka aeglusti.

* Subaru Impreza Mootor: 1,5 l bokser

* Kütusekulu 100 km kohta Linnas: 9,6 l
* Maanteel: 6,3 l
* Kombineeritud: 7,5 l

* Mõõdud Pikkus: 4415 mm
* Laius: 1740 mm
* Kõrgus: 1475 mm

Hind: alates 269 900 kr
Allikas: Subaru

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,60 -0.0750892
Brasiilia reaal BRL 4,27 0.0046815
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,15 0.1117054
Hiina jüaan CNY 7,63 0.1299912
Hongkongi dollar HKD 8,90 0.0438503
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.0796533
Iisraeli seekel ILS 4,10 0.0048778
India ruupia INR 80,72 0.0979651
Indoneesia ruupia IDR 15952,57 0.1206903
Islandi kroon ISK 135,50 0
Jaapani jeen JPY 125,56 0.0717303
Kanada dollar CAD 1,50 0.0466822
LAV rand ZAR 15,90 0.0327254
Lõuna-Korea vonn KRW 1276,18 0.1357448
Malaysia ringgit MYR 4,63 0.1580189
Mehhiko peeso MXN 21,87 0.0700021
Norra kroon NOK 9,78 0.0399042
Poola slott PLN 4,33 -0.0276938
Rootsi kroon SEK 10,61 -0.0837844
Rumeenia leu RON 4,76 0.0273247
Singapuri dollar SGD 1,54 0.1108286
Suurbritannia nael GBP 0,87 0.1497351
Šveitsi frank CHF 1,13 0.017632
Taani kroon DKK 7,46 0.0093838
Tai baht THB 35,41 0.1314967
Tšehhi kroon CZK 25,63 -0.0117028
Türgi liir TRY 6,03 0.0215689
Ukraina grivna UAH 30,65 0.0352529
Ungari forint HUF 317,19 -0.0661626
USA dollar USD 1,13 0.035292
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 -0.0660264
Valgevene rubla BYN 2,43 0.0494845
Vene rubla RUB 74,42 0.1082851

Valdkonna töökuulutused

STOCKMANN otsib TARNEAHELA JUHTI

Stockmann AS

03. märts 2019