• ST
  • 27.11.13, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CM: Sõidukite jälgimissüsteem Navirec otsib partnereid

Kõrgtehnoloogiline sõidukite jälgimissüsteem Navirec laiendab aktiivselt tegevust, plaanides järgmise aasta lõpuks kahekordistada oma esinduste arvu väliriikides.
 „Meie soov on kasvada erinevatel turgudel ning seoses sellega otsime inimesi ja ettevõtteid, kellel on huvi hakata meie partneriks ning luua oma ettevõte, mis hakkas esindama Navireci. Ehk otsime frantsiisipartnereid,“ ütles ettevõtte ekspordijuht Ott Heidmets.
Hetkel tegutseb Navirec Eestis, Soomes, Lätis, Leedus, Poolas, Slovakkias, Bermudal, Venemaal, Ukrainas, Valgevenes, Nigeerias, Tansaanias ja Makedoonias. 5-6 riigiga on läbirääkimised käimas ning järgmise aasta lõpus on ettevõttel plaanis olla esindatud enam kui 20 välisriigis.
„Arvestades, kui tuntud on Eesti tänu Skype’ile ja põnevatele start-up’idele, ollakse meie tarkvaraarenduste suhtes väga avatud – seda näitab selgelt ka Navireci senine edu,“ ütles Heidmets. „Tahame pakkuda Eesti ettevõtjatele võimaluse selles ärivaldkonnas kaasa lüüa. Kuna oleme tuntud suurepärase IT-riigina ning tegemist on ennast juba tõestanud kvaliteetse ja laia funktsionaalsusega tootega, on seda lihtne müüa.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelkõige otsib Navirec ettevõtlikke, mujal riikides tegutsevaid Eesti inimesi, kes tunnevad kohalikke olusid ning on huvitatud uue äri alustamisest. Mitmetel turgudel testitud toode Navireci näol on olemas, lisaks antakse kaasa stardipakett: äriplaan, kõik müügi- ja tutvustusmaterjalid ning internetipõhine tarkvaralahendus ja garanteeritakse konsultatsioonivõimalus Eestis asuvate spetsialistidega.
Mitmeid mainekaid auhindu võitnud Navirec on sõidukite jälgimislahendus, mis mobiilset andmesidet, satelliitpositsioneerimist, internetti ja arvutit kasutades annab ettevõtetele võimaluse olla igal ajahetkel kursis, kus nende sõiduk reaalajas asub ning jälgida masinate kütusekulu.
„Läbi aegade on Navireci väärtusteks olnud mitte numbrite tagaajamine, vaid koostööpartneritele ja lõpptarbijatele parima teenuse ja mugavama lahenduse pakkumine. Nii on sündinud toode, mis on sarnaste seas kõige kasutajasõbralikum sõidukite ja kütusekulu jälgimise lahendus. Kuna aina enam huvitab ettevõtteid kuluefektiivsus, on Navireci müügipotentsiaal suur,“ selgitas Heidmets.
Prognooside järgi kasvab taoliste seadmete kasutus Euroopas lähiaastail vähemalt kaks korda, ehk kui täna paigaldatakse Navireci seadmeid igal kuul umbes 700 uuele autole, siis järgmise aasta lõpuks on ettevõttel plaanis seda arvu vähemalt kahekordistada.
Kui frantsiisipartner peaks ühel hetkel soovima ärist välja astuda, on Navirec nõus tema ettevõtte välja ostma. „Kui partner on saavutanud näiteks 3000-10 000 autoga kliendibaasi, on ostja meie näol alati olemas,“ kinnitas Heidmets.
Kui teil tekkis huvi või teate kedagi, kellel sobib töötada koos Navireci meeskonnaga, võtke julgelt ühendust!
Ott Heidmets
ekspordijuht+372 51 10 976[email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele