Jaga lugu:

CM: Kvaliteetset taksoteenust saab pakkuda ka soodsalt

Kiire, sujuva ja hea teenindusega taksoteenuse eest ei pea maksma hingehinda, Taksofirma Q Takso juhi Hando Laansoo sõnul on võimalik kvaliteetset teenust pakkuda ka odavtaksoettevõttel.

„Q Takso eesmärk oli ja on tuua soodsama hinnaga taksode turule kvaliteet ehk puhtad ja tehniliselt korras autod, eesti keelt oskavad autojuhid ning meeldiv klienditeenindus,“ loetles Laansoo. „Soodsat hinda on võimalik pakkuda kuna poole meie masinapargist moodustavad väga ökonoomsed gaasiautod ja poole diiselautod. Ka on Q Takso autod võrreldes teiste odavtaksofirmade autodega ruumikad, kuna on valitud automargid, mis oma suuruse juures on säästlikud. See on olulisem just pagasiga reisijatele.“

Klientide huvides on Q Takso põhimõte pakkuda Harjumaa piires arveldamist taksomeetri alusel, mitte kaubelda linnapiirist väljapoole tehtavatel sõitudele kallist kokkuleppehinda. Samuti sõidab Q Takso klientidele väljapoole Tallinnat järele, pannes taksomeetri tööle alles kliendi autosse sisenemisel. Seda muidugi juhul, kui klient Tallinna sõidab. Kui klient Tallinna ei sõida, alustatakse teenindamist linnapiirist.

„Pole mingi üllatus, et taksofirmade kilomeetrihinnad erinevad lausa mitmekordselt. Laias laastus on Eestis kahte tüüpi taksoettevõtteid: telefoni teel tellitavad odavtaksofirmad ja peatustes kliente püüdvad taksod. Odava miinus on, et soodsa hinnaga majandamiseks peab tahes-tahtmata osadele klientidele ära ütlema, kuna taksojuhtidele pole kasulik ootamine ja tühjad sõidud. Samas maksab klient tõesti ainult selle eest, mida ta tarbib. Kallimatel firmadel maksavad ooteaja kinni kliendid,“ selgitas Laansoo. „Meie hind - 0,40 eurot kilomeeter ja 2 eurot sõidu alustamise tasu - on kindlalt üks soodsamaid ning me üritame seda joont ka hoida.“

Hea tava kohaselt on normaalseks takso ooteajaks umbes 10 minutit, pikemaks venib ooteaeg sageli reede- ja laupäevaõhtutel. Lepingulistele klientidele saadetakse takso enamasti eelisjärjekorras, samuti on neil võimalik vaatamata tihedatele nädalavahetuste õhtutele tellida autot või mitut kokkulepitud kellaajal kokkulepitud kohta. Ettetellimist pakub Q Takso ka tavaklientidele ja seda soovitab Laansoo julgelt kasutada. Lisaks sellele, et see kindlustab kliendile kindlal kellaajal kohalejõudmise, hõlbustab see ka taksofirmal taksode suunamist. Q Takso autopark on ka pidevas suurenemises, et klientide nõudlusele paremini vastu tulla.

Kuidas saada lepinguliseks kliendiks? Taksofirmaga lepingu sõlmimisele tasub mõelda, kui ettevõtte töötajatel on vaja sageli, näiteks enam kui kümnel korral kuus, taksot kasutada. „Esiteks on meie lepingulistel klientidel võimalus arveldada sularahata tšekkide alusel. Teiseks esitame kuu lõpus tšekkide põhjal tehtud koondarve, mis lihtsustab oluliselt raamatupidajate tööd,“ rääkis Laansoo. Koondarves on märgitud iga sõidu kohta kuupäev, kellaaeg, marsruut ja sõidutasu. Firma soovil saab panna tšekile kas ettevõtte nime või sõidutatava nime.  Kui firma on Q Taksoga lepingu sõlminud, siis saab ta ka vajadusel kasutada teisi taksofirmasid.

www.qtakso.ee

Q Taksot saab tellida lühinumbrilt 1525

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee