Autor: Tõnu Tramm • 13. veebruar 2024

Konkurendid Unisendist: kerge ei saa neil siiatulek olema!

„Konkurents on igati tervitatav, kuid turuosa saavutamine ei saa olema lihtne,“ nendivad Eestis tegutsevad kullerfirmad kui ühest suust, kommenteerides Leedu riikliku postifirma sisenemist Unisend kaubamärgi all Eesti kullerteenuste turule. Suurimaks murekohana nähakse kasvavat survet keskkonnale ja sektori investeerimisvõime kahanemist.
Omniva juht Mart Mägi tervitab konkurendi saabumist Eesti turule.
Foto: Omniva

„Kui turule sisenetakse traditsioonilise mudeliga, kus kaupa veetakse vaid diiselsõidukitega ja lisandväärtust ei looda ega eristuta, siis tänastes turutingimustes, kus transpordihinnad kogu sektoris on tugevas languses olnud, ei ole kuigi mõistlik iseseisvalt uutele turgudele siseneda. Kullersektor on tänaseks üsna kapitalimahukas ja ammu on möödas aeg, kus piisab vaid diiselkaubikust ja kullerist, isegi pelgalt pakiautomaadi lisamine sinna valemisse ei ole enam piisav,“ nentis DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077