Autor: Logistikauudised.ee • 6. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

airBaltic täiustas oma kliendilojaalsusprogrammi

Foto: airBaltic
airBaltic, on põhjalikult uuendanud oma kliendilojaalsusprogrammi PINS, pakkudes rohkem võimalusi erinevate lennuharjumustega reisijatele ning nimetades uue programmi airBaltic Club-iks.

Uus digitaalne platvorm pakub täiendavaid hüvesid ka neile reisijatele, kes kasutavad lennufirma teenuseid vaid mõned korrad aastas.

“Kliendilojaalsusprogramm PINS, millega on liitunud üle 2,4 miljoni kasutaja, on hinnatud nii Baltikumi kui Soome reisijate poolt. PINS mobiilirakendus aitab korraldada reisimist ja poodlemist veelgi mugavamalt. Tänasest saavad lojaalsusprogrammi liikmed koguda digitaalseid kleepse, teha check-in’e ning koguda täiendavaid boonuspunkte ka siis, kui nad lendavad vaid paar korda aastas,” selgitas airBaltic‘u vanem asepresident e-müügi ja turunduse alal, Jouni Juhani Oksanen.

“Uus teenus aitab meil tänada erinevate lennuharjumustega kliente ning just selle poolest erineb ta muudest lojaalsusprogrammidest. See on innovatiivne lähenemine kliendikogemusele ning võrreldavat lojaalsusplatvormi ei ole ühelgi teisel ettevõttel hetkel olemas,” lisas Oksanen.

Liitudes airBaltic Club’iga kogub iga liige nii PINS punkte, kui ka digitaalseid kleepse. Kaks esimest kleepsu teenitakse juba airBaltic Club’iga liitumisel. Seejärel iga ühe lennuga kogub airBaltic’u reisija täiendavaid digitaalseid punkte. 

Kogudes kleepse, saab reisija oma järgmisteks lendudeks kingituseks lennufirma pakutavaid teenuseid, näiteks tasuta pagasi registreerimist või istekoha reserveerimist. Kogudes vaid 12 digitaalset kleepsu, saab reisija kingituseks tasuta lennu. Lisaks sellele informeeritakse airBaltic Club‘i  liikmeid ka nende konto staatusest ja teistest eripakkumistest, mis on avatud vaid klubi liikmetele.

Sagedastele reisijatele sisaldab airBaltic Club ka nn “Executive” ning “VIP” tasemeid, mis pakuvad oma liikmetele veelgi rohkem hüvesid. Nüüdsest on võimalik ka kiiremini saavutada lojaalsusprogrammi “Executive” taset.

airBaltic Club’iga on võimalik liituda aadressil http://www.airbaltic.com/en/airbaltic-loyalty-club. Selleks, et koguda digitaalseid kleepse, lisage oma airBaltic Club’i liikmenumber lennupileti broneerimisel airBaltic’u kodulehel. Kogutud boonuseid on võimalik jälgida läbi PINS mobiilirakenduse, mis on kättesaadav nii  iOS kui ka Android operatsioonisüsteemiga telefonidele.

PINS nutirakendus lubab koguda ja kasutada lojaalsusraha regiooni suuremate reisi- ja kaubandusfirmade juures. Praegu on PINS kasutusel 2,4 miljoni Baltikumi ja Soome elaniku seas.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077