„Meeldis see, et teemad olid erinevatest valdkondadest, mis muidu otseselt minu igapäevatööga ei haaku, kuid samas võis leida igast loost huvitavaid nippe, mida saab ka oma ettevõttes edukalt rakendada,“ tunnistas üks konverentsil osalenutest, kellele eriti meeldis ettekanne Tallinki robot-klienditeenindajast Nemo.
„See ei olnud küll otseselt logistikaga seotud teema, kuid klienditeenindusega peab tegelema enamal või vähemal määral iga ettevõte. Miks mitte mõelda tulevikus sellisele lahendusele ka logistikafirmas.“
Ettekannetes räägiti nii ülegabariidiliste vedude korraldamisest, esimestest kasutuskogemustest elektrilise veokiga, põllumajanduslogistikast, lao automatiseerimisest, kuidas optimeerida müügiinimeste sõite, kuidas teha restart nõukaaegse pärandiga raudteefirmas ja paljust muust.
Vaata pildigaleriid kogemuskonverentsist: