Renault esitleb oma isejuhtivat pakiveosõidukit

Renault EZ-PRO
Renault EZ-PRO

Renault Grupp tutvustab homme külastajatele avataval Hannoveri näitusel Renault EZ-PRO robotsõidukit, mis on 100% elektriline ja isejuhtiv. Kontseptsioon on loodud pakivedudeks linnas ja muudeks tegevusteks.

EZ-PRO koosneb kahest moodulist: juhtmoodul on mõeldud operaatorile, kes kontrollib kaupade ja teenuste tarneid. Kolonnimoodulid on kohandatavad ja suudavad sõita kolonnis juhtmooduli järel või iseseisvalt sihtpunkti.

EZ-PRO kontseptmudeli juhtmoodul võib teha kaubatarneid või juhtida mitut robotmoodulit ja hallata nende tehtavaid vedusid. See koosneb kahest osast: kabiin operaatorile ja ruum veetava kauba tarbeks. EZ-PRO juhtmoodulis istuva operaatori töö on jälgida, et kaup jõuaks õigeks ajaks õigesse kohta.

Ergonoomilise kujundusega kabiinis on moodulitest kokpit, mida saab külgmises asendis  kasutada mobiilse töölauana, otsevaates aga autonoomse sõidu jälgimiseks ja kontrolliks.

Kabiini ja kaubaruumi eraldab toonitud klaaspind, mis ümbritseb ka kontrolli- ja juhtimiskeskust, vähendades pimenurki ja tagades nähtavuse kõikjal sõiduki ümbruses.

Operaator pole sõidukis pelgalt kaasreisija, vaid saab juhthoova abil masinat juhtida, kui autonoomse sõidu režiim on välja lülitatud. Nelikroolimine võimaldab manööverdada ka kõige kitsamatel tänavatel.

Juhita robotmoodulites on erinevate funktsioonidega konteinerid. Kullerid saavad seal hoiustada pisipakke või kasutada suurte kaubamahutitena. Lisaks ei takista miski neid kasutamast toiduautona või mobiilse kauplusena. Küljeuksed avanevad ülespoole, mis võimaldab ligipääsu sõidukisse. Automaatselt väljaliuglev astmelaud pakub hõlpsat juurdepääsu.

Kui operaator ei soovi kolonnis liikuda, on moodulid võimelised liikuma ka autonoomselt. Juhised sisestatud, liiguvad need iseseisvalt sihtpunkti. Sõidukid suudavad ka tagurdada ning märgutuled ees ja taga annavad teada, mis suunas moodul liigub.

EZ-PRO kujustamisel on silmas peetud selle sobitumist linnakeskkonda. Alumiiniumist kerekonstruktsioon sarnaneb EZ-GO kontseptmudelile. Kere- ja rattadetailide satiinviimistlus ning avatavate paneelide läikiv pind on omavahel tasakaalus. Platvormi tumehall värv koos alumiindetailidega muudab moodulite välimuse ümbritseva keskkonnaga kokkusobituvaks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 -0.0369595
Brasiilia reaal BRL 4,34 -0.7932335
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0051148
Filipiinide peeso PHP 62,61 0.159977
Hiina jüaan CNY 8,02 0.2199753
Hongkongi dollar HKD 9,08 0.236164
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.040494
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.4917407
India ruupia INR 85,49 0.4346907
Indoneesia ruupia IDR 17616,80 0.2161695
Islandi kroon ISK 134,48 0.2086438
Jaapani jeen JPY 129,54 -0.1541545
Kanada dollar CAD 1,51 0.2590501
LAV rand ZAR 16,69 -0.5796635
Lõuna-Korea vonn KRW 1306,37 -0.0665524
Malaysia ringgit MYR 4,81 0.2415207
Mehhiko peeso MXN 21,78 -0.0867064
Norra kroon NOK 9,45 -0.0021168
Poola slott PLN 4,29 -0.1000349
Rootsi kroon SEK 10,38 0.1457234
Rumeenia leu RON 4,66 -0.0257306
Singapuri dollar SGD 1,59 0.0815917
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0113546
Šveitsi frank CHF 1,14 -0.3140265
Taani kroon DKK 7,46 -0.0495753
Tai baht THB 37,84 0.0936359
Tšehhi kroon CZK 25,80 0.1241947
Türgi liir TRY 6,69 -1.4238596
Ukraina grivna UAH 32,35 0.216247
Ungari forint HUF 323,07 -0.3731343
USA dollar USD 1,16 0.2075048
Uus-Meremaa dollar NZD 1,77 -0.3377428
Valgevene rubla BYN 2,44 -0.5091235
Vene rubla RUB 76,00 -0.4842247

Valdkonna töökuulutused