• 12.08.18, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rongiõnnetuse põhjustanud veokijuht võib pääseda miljoninõudest

Kui pärast veebruarikuus Harjumaal Kulnas toimunud veoki ja rongi kokkupõrget teatas kindlustusfirma, et veokit juhtinud joobes meest võib oodata ees pea miljonieurone kahjunõue, siis ilmselt ta sellest pääseb.
2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis.
  • 2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis.
  • Foto: Andras Kralla
„Oli oht, et rongiraam võib olla kõver. Meil ei ole küll ametlikku kinnitust, aga elame teadmises, et raam on sirge,“ ütles Elroni juht Olle Tischler Postimehele. Kui raamiga on kõik korras, siis on rongi taastamisel vähe tööd, sest katki läks üks aken ning rong vajab ka ülevärvimist.
Aimduse rongiremondi arvetest annab mõned päevad pärast Kulnat Kasemetsas toimunud õnnetus, kus raudteeülesõidule lähenenud džiip ei saanud pidama ja libises mööduvale rongile otsa.Pärast õnnetust tuli välja vahetada vaguni uksesüsteem ning teha kereremont. Need tööd läksid maksma 38 000 eurot.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele