Autor: Harro Puusild • 24. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Laotöötaja kandidaadile helistades väldi monotoonset hääletooni

Triin Kurves Laoseisu konverentsil.
Foto: Harro Puusild
Esmamulje loomine telefonis on laotöötaja ametikohale kandideerijatele helistamisel väga oluline, ütles CV Keskuse värbamiskonsultant Triin Kurves täna toimuval Laoseisu konverentsil.

Kui teie ettevõttesse kandideerib keegi laotöötaja ametikohale, siis tasub jälgida, millise häälega te räägite, kui kandidaadile helistate - kas olete rõõmus ja positiivne või morn ja monotoonne. "Esmamulje loomine läbi telefonikõne on nende inimeste jaoks väga oluline. Kõne peab tegema inimene, kellel on selleks aega ja kellel on olemas positiivne suhtumine," ütles Kurves ettekandes. "Inimesed on palju avatumad, kui kõne algab positiivses võtmes."

Kurves juhtis tähelepanu ka sellele, et kandideerimistähtaja lõpu ja kandidaadile helistamise vahele ei tohiks jätta liiga pikka aega. "Väga tihti võetakse ühendust kaks nädalat pärast konkursi lõppu, kuid sellisel juhul on see kandidaat juba konkurendi juurde tööle läinud," hoiatas ta. "Kui konkurss on käimas ja möödas on näiteks paar päeva, siis tuleks hakata kandidaatidele juba helistama. Ettevõttes tuleks läbi mõelda ka see pool, kes helistamisega tegeleb. Tal peab olema aega, et kandidaat vastu võtta."

Paremini töötab värviline töökuulutus

Kurves rääkis, et CV Keskuse praktika näitab, et kui töökuulutus on värviline ja hea ülesehitusega, siis sellisele kuulutusele tuleb kandidaatidelt rohkem tagasisidet. "Kuulutuses on oluline, et nõudmisi ei tohiks olla rohkem kui hüvesid ja pakkumisi. Pehmete väärtuste väljatoomine on kindlasti oluline," ütles Kurves.

"Sellel inimesel, kes on töökuulutusel märgitud kontaktisikuna, peaks olema reaalselt aega vastata ka kandidaatide küsimustele. Kõnesid võib tulla 10-15 päevas, aga see on kandidaatide jaoks oluline. Kui ta helistab, siis järelikult miski kõnetas teda selles kuulutuses," selgitas ta ja lisas, et olulisemad asjad, mille kohta CV Keskuse andmetel küsitakse, on palk, töövahetused, öötöö hulk, töögraafik ja transport. Ta toonitas, et kontaktisikul peab olema aega nendele vastata. "Panustage sellesse, et leida kandidaatide küsimustele vastused."

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077