Autor: Tõnu Tramm • 8. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Üleminek elektrile kulgeb veokitööstuses eri radu

DAF Ecochamps Concept
Foto: DAF
Maailma autotööstuses toimub justkui korrapäratu Browni liikumine, kus iga tootja püüab üleminekul elektriajastule leida optimaalseim lahendus. Kelle jaoks on lahendus CNG, kes panustab elektrihübriididele.

Eestis on viimasel ajal räägitud palju CNG raskeveokitest, kaks uhiuut maagaasil töötavat Iveco Stralist on jõudnud ka juba Eestisse. Lisaks arendatakse meil aina jõulisemalt siinset gaasitanklate võrgustikku ning tulevik tundub olevat justkui helge ja veofirmadel võiks kulude alandamise kursil olla kindel siht silme ees. Üldjoontes sama teed (küll pisut erinevate tehnoloogiliste lahenduste laudu) on läinud ka enamik teistest veokitootjatest: Mercedes-Benz, MAN, Scania ja Volvo ning viimase tuules ka tolle sõsartootja Renault.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077