• 12.04.18, 00:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riiast saab peatselt rongiga Kiievisse sõita

Ukraina taristuministeerium valmistub käiku laskma reisirongi liinil Kiiev-Minsk-Vilnius-Riia, kirjutab Baltic Course.
Ukrzaliznytsia Hyundai Roten Intercyti+
  • Ukrzaliznytsia Hyundai Roten Intercyti+
  • Foto: Ukrzaliznytsia
Ukraina taristuministeerium on väljastanud vastava käskkirja, mis saadeti kinnitamiseks Ukraina justiitsministeeriumile. „Ukrzaliznytsia (Ukraina Raudtee) on juba tellinud selleks Krjukovi vagunitehaselt 28 uut reisivagunit, mis hakkavad lähiajal kurseerima Kiievi ja Riia vahel,“ teatas Ukraina taristuministeeriumi aseminister Jurij Lavrenjuk, kelle sõnul hakkab pilet Kiievist Riiga maksma umbes 1855 grivnat, ehk 59 eurot.
Ukraina taristuminister Volodõmõr Omeljan teatas juba mullu suvel, et tahab alustada reisirongiliiklust marsruudil Kiiev-Tallinn, mida saaks pikendada tulevikus kuurortlinna Odessani. Projekt olla saanud juba nimeks "5 pealinna rong" ja see ühendaks omavahel Kiievit, Minski, Vilniust, Riiat ja Tallinna.
Toona ei teadnud peale Omeljani enda veel keegi sellest projektist midagi ning isegi Ukraina Raudtee juhid kuulsid sellest esimest korda meediast. Aasta hiljem on siiski lootust, et asi lõpuks ka päriselt käiku läheb, ehkki viie pealinna rongist on saamas „4 pealinna rong". Tallinn on plaanist paraku välja jäänud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ukraina Raudtee on viimastel aastatel jõudsalt arenenud nii uute koosseisude loomisel, kui uute liinide avamisel. Mullu suvel avati "Intercity+" kiirrongiliin Lviv-Varna, pool aastat varem Kiiev-Lviv-Przemyśl (Poola) jne. Kokku kavatseb ettevõte 2018. aastal investeerida raudtee remonti, koosseisude uuendamisse jm üle 270 miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele