Uuringu käigus saadeti võimaliku käitamishuvi kohta päring 16 välisfirmale, kellest ei vastanud mitte ükski, kirjutab Saarte Hääl. Uuringu koostajad Aado Keskpaik ja Jüri Sakkeus möönsid esitluse järel küsimustele vastates, et huvipuuduse taga on kaks probleemi – sesoonsus ehk liini nähakse toimivana vaid suveperioodil, ja turu suurus, õigemini selle väiksus.
Viiest päringu saanud Eesti ettevõttest reageeris kolm, kellest reaalselt on praegu Mõntu–Ventspilsi liini vastu huvi olemas Kihnu Veeteedel oma parvlaevaga Reet.
Roomassaare–Riia liini opereerimise vastu avaldas uuringu käigus huvi aga firma Sea Wolf Express OÜ, kes on varem lubanud Tallinna ja Helsingi vahel testida ekranoplaane ehk vee kohal liikuvaid sõidukeid.
Loe pikemalt Lätiga ühenduse loomisest Saarte Häälest.