Autovedajaid kasvav kaubamaht ülemäära ei rõõmusta, sest kütusehinna tõus, kasvav tööjõukulu ning plaanitav teemaks söövad nii kasvava käibe kui kasumi.

- Mitmed ettevõtted, nagu ka edetabeli 12. kohal asuv Ilves Transport, pööravad masinapargi kõrval suurt tähelepanu ka inimestele.
- Foto: Ilves Transport
2006. aastal loodud Eesti-Itaalia ettevõtte OÜ Alpi Eesti põhitegevuseks on rahvusvaheline kaubavedu ja ekspedeerimine. Ettevõte kirjutab majandusaruandes, et 2016. aasta kujunes edukaks, vaatamata transpordituru madaleisule: “Veohinnad jätkasid võrreldes eelmiste perioodidega langemist ning Venemaa turu madalseisu tõttu impordi- ja transiidimahud läbi Eesti peaaegu puudusid, ent mingil määral kompenseeris tulude vähenemist eksporthindade mõningane tõus, samuti transpordivahendite üleküllusest tingitud allhankehindade langus. Vedude omahinda mõjutasid positiivselt kütusehinnad, negatiivselt palga- ja tootmiskulude kasv.”
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.