Autor: Pille Ivask • 25. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Air France loob lennufirma noortele

Foto: Pixabay
Air France-KLM andis teada, et on loomas spetsiaalselt noortele mõeldud lennufirmat Joon, kirjutab CNN Money.

Näib, et viimastel aastatel püüab üha rohkem ettevõtteid suunata oma tegevust just noortele ning oli vaid aja küsimus, mil neile luuakse ka oma lennufirma. Air France-KLM teatas, et “Joon on mõeldud noortele töötavatele professionaalidele vanuses 18-35”.

Air France on teada andud, et Jooni baasiks saab olema Pariisi Charles de Gaulle’i lennujaam ning esialgu lennatakse vaid Euroopa-siseselt. Järgmise aasta keskpaigas hakkab Joon aga pakkuma ka juba pikamaalende.

Lennufirma teatas, et Jooni brändi loomisel on mõeldud sellele, et noorte nõudmised ja huvid saaksid võimalikult suures ulatuses kaetud. See peaks eristama uut lennukompaniid teistest. Sealjuures on Jooni kõlavalt kirjeldatud kui “elustiilibrändi ning ellusuhtumist”.

Kuigi Jooni kohta on veel vähe teada, on Air France kinnitanud, et tegu ei saa olema odavlennufirmaga ning lendamine Jooniga hakkab suures osas meenutama lendamist Air France’iga. Samuti ütles ettevõtte kõneisik, et kuigi lennufirma on mõeldud noortele, saavad pardale ka vanemad inimesed. Rohkem detaile peaks selguma septembris.

Praegu moodustavad Jooni lennukipargi Airbus A320, A340 ja A350 lennukid.

Hipsterlik riietus

Ehk huvitava ja värskena mõjub see, et Jooni stjuuardid ning stjuardessid hakkavad kandma pigem hipsterlikke rõivaid. Nii hakkavad nad kandma kingade asemel hoopis ketse või tenniseid, naised pole kohustatud kandma seelikut, vaid silkavad vahekäikudes ringi ¾ pikkuses pükstes. Mehed võivad kanda aga kampsuneid või tavalist nööpidega pluusi.

Air France’i laiem eesmärk on oma tegevusega pakkuda konkurentsi teistele suurtele Euroopa lennufirmadele. Lisaks on Euroopa turule üha enam sekkumas ka Lähis-Ida riikide lennufirmad, kes samuti tahavad oma kliendibaasi laiendada.

Hiljaaegu avas British Airways uue lennufirma Level, mille peamine eesmärk on pakkuda reise üle Atlandi ookeani USAsse, kirjutab The Independent. See peaks tähendama, et Levelist saab konkurent Norra odavlennufirmale Norwegian. Leveli kodubaas saab olema Barcelonas ning sealt lennatakse Los Angelesse ja Oaklandi Californias, samuti Punta Canasse Dominikaani Vabariigis ja Argentina pealinna Buenos Airesesse. Ja näib, et hinnavõitlus on üsnagi aktiivne: novembris Barcelonast San Franciscosse edasi-tagasi lendamine maksab 247 eurot, samal ajal Norwegianiga sama marsruut 412 eurot.

Allikas: Äripäev

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077