Coca-Cola Baltikumi tarneahelajuht: Tarneahela strateegia algab inimestest

Jevgeni Rudkovski esines eile konverentsil Laoseis 2017.
Jevgeni Rudkovski esines eile konverentsil Laoseis 2017.

Coca-Cola HBC Baltikumi tarneahela teenuste juht Jevgeni Rudkovski rääkis konverentsil Laoseis 2017, et tarneahelas mõõdavad nad väga täpselt tellimuste õigeaegset täitmist, täitmist vastavalt kliendi soovile ning arvete täpsust. Kuid milline on Coca-Cola HBC Baltics tarneahela strateegia?

Rudkovski rääkis, et kõige olulisem tarneahela strateegia juures on see, et see peab olema lihtne. „Kui see välja printida ning töötajatele anda, siis nad saavad ka sellest aru,“ ütles ta.  

„Tarneahela strateegia esimene, kõige olulisem osa on oma inimesed. Enne kui räägime struktuurist ja mudelist, siis meie inimesed on need, kes selle strateegia ellu viivad.“ Rudkovski rõhutas, et inimeste arendamine ei ole lühiajaline tegevus, sinna tuleb panustada iga päev.

Teine strateegia osa on kliendid, keda peab mõistma ja aru saama, mis on nende soovid ja pikaajalised plaanid. „Tarneahela strateegias on oluline ka kliente segmenteerida ja vastavalt sellele ka teenuseid pakkuda.“

Kolmas strateegia osa on koostöö partnerite ja tarnijatega. „Nende puhul oleme lähtunud sellest, et nad on meie partnerid, läbi kelle on ka meil võimalik kasvada,“ ütles Rudkovski. Kuid lisas, et alati tuleb mõelda ka tagavaraplaanile, sest riske peab maandama.

Rudkovski sõnul võib klientidega ükskõik mida kokku leppida, kuid kui tooteid ei ole, siis on jama. Seetõttu on tema sõnul tarneahela strateegias väga olulisel kohal efektiivsus, sünergia ja toodete kvaliteet.

„Kõik mida me teeme, peab olema jätkusuutlik. Peame saama aru oma vastutusest, kuidas me panustame keskkonda,“ ütles Rudkovski. Samuti on üks strateegia osa ka tööohutus, mille all ei pea ta silmas mitte ohutust laos, vaid inimeste heaolu.

Tema sõnul on Eesti ettevõtetega väga lihtne koostööd teha, sest piisab ainult kokkuleppest. „Koostöö käib siin väga lihtsalt ning seetõttu võiksid Eesti ettevõtted oma tarne osas laieneda agressiivsemalt ka teistele turgudele, sest neil on mida jagada.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 -0.044039
Brasiilia reaal BRL 4,25 -0.0868953
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0613403
Filipiinide peeso PHP 59,50 0.0756913
Hiina jüaan CNY 7,70 0.0792558
Hongkongi dollar HKD 8,93 -0.0760771
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0538503
Iisraeli seekel ILS 4,19 -0.1238154
India ruupia INR 81,01 0.1533041
Indoneesia ruupia IDR 16118,30 0.1953767
Islandi kroon ISK 138,33 -0.0433557
Jaapani jeen JPY 124,12 -0.1608752
Kanada dollar CAD 1,51 0.0264831
LAV rand ZAR 15,58 -0.1090135
Lõuna-Korea vonn KRW 1277,53 0.1034313
Malaysia ringgit MYR 4,68 -0.1003866
Mehhiko peeso MXN 21,50 -0.1082437
Norra kroon NOK 9,73 -0.0102762
Poola slott PLN 4,28 -0.0467039
Rootsi kroon SEK 10,25 -0.0965317
Rumeenia leu RON 4,69 -0.0469363
Singapuri dollar SGD 1,54 -0.0129517
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0.0620402
Taani kroon DKK 7,46 -0.0589236
Tai baht THB 36,01 -0.3713347
Tšehhi kroon CZK 25,53 -0.0469906
Türgi liir TRY 6,08 0.097089
Ukraina grivna UAH 31,95 -0.0878768
Ungari forint HUF 321,27 -0.0217838
USA dollar USD 1,14 -0.0877424
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.1486768
Valgevene rubla BYN 2,45 -0.0734574
Vene rubla RUB 75,51 -0.0283331

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019