Alates sellest kuust sõidab Tallinna tänavail 44 uut Volvo hübriidbussi, millega oleme hübriidmasinate osakaalult Euroopa tipus, ütles Taavi Aas. Tema sõnul säästavad hübriidmootoriga bussid võrreldes diiselbussidega paremini linnaõhku, võrreldes trollidega on nad aga võimekamad, paindlikumad ja lihtsamini hooldatavad.
Hübriidbussid asendavad ka eile kasutuselt võetud 9. trolliliini vanu trolle, mis pärast ligikaudu 30 teenistusaastat kaovad kasutuselt.
„Kui arvestame lisaks hübriidbussidele ka tegevusse jäävaid uuemaid Solarise trolle, siis oleme elektrilist ühistransporti kasutavate linnade hulgas tublid tegijad ja saame säästa linnaõhku,“ selgitas Aas. „Sajaprotsendiliselt elektril põhineva ühistranspordi puhul on aga praeguse tehnoloogia juures mõttekam panustada pigem trammidele.“