Autor: Heija-Liis Ristikivi • 28. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fotod: Kütuseturu Aastakonverents

Päeva viimases aruteluringis diskuteeriti selle üle, mis muutub uute mootorikütuste seaduste rakendumisel.
Foto: Heija-Liis Ristikvi
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peeti 27. aprillil 2017 Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldasid Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.

Konverents keskendus tänavu muudatustele, mis ootavad Eesti turgu ees aastatel 2017-2020. Lisaks toimus konverentsil juba teist aastat läbiviidava kütuseturu uuringu esmaesitlus.

„Käesoleval aastal läheb vedelkütuste turg vastu muudatustele, mis peavad aastaks 2020 jõudma ühe etapi lõppu ja Euroopa Liidu keskkonnadirektiivid on meil toimima hakanud,“ ütles Eesti Õliühingu esimees ja kütusekonverentsi moderaator Toomas Saks. „Mis saab edasi, on väga raske ennustada, sest juba praegu on kuulda olnud kavadest, millega osad riigid tahavad juba aastal 2025 keelustada sisepõlemismootoritega transpordivahendite müügi.“

Fotode autorid: Harro Puusild, Heija-Liis Ristikivi, Merit Pärnpuu

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077