Orutar soovitab juhtidel mõelda järele, kuidas saaks teatud asjadest loobuda ning osta teatud teenuseid hoopis sisse. „Turvateenust ja koristusteenust keegi täna ise ei tee, need teenused ostetakse sisse,“ tõi ta näiteks. Ometi on eestlasi tema sõnul keeruline veenda, et ka logistikateenust tasub osta sisse.
„Minu mõte on pakkuda teile paremat und,“ pöördus Orutar kuulajate poole. „Me võtame kogu laohalduse enda peale – me maandame sellega teie riske ja võtame osa riskidest enda peale.“
Kuigi in-house teenus on mõeldud ennekõike ettevõtetele, kelle põhitegevus ei ole logistika, selgus Orutari ettekandest, et Logistika Plussi klientide hulgas on ka ekspedeerimisettevõtteid.
In-house võimaldab tema sõnul kas kogu lao või osaliselt laoteenuse sisseostmist – sealhulgas tarkvaralahendused, tehnika ja tööjõud. „Me teame, kui raske on praegu kõigil leida tööjõudu, aga meil on olemas oma asjatundlik tööjõud,“ tõi Orutar välja teenuse sisseostmise eelise.
Küsimusele, kuidas Logistika Pluss oma riske maandab, vastas ettevõtte juht, et iga kasv on alati äririsk, kuid Logistika Plussis pea ees vette ei hüpata. „Meie meeskonnas on inimesed, kes räägivad kliendiga ühte keelt,“ selgitas ta põhjuseid, mida peab oma ettevõtte edu aluseks. „Kuulame ära kliendi, partneri ja siis tegutseme.“
„Palju sul endal magamata öid on olnud?“ küsis Orutarilt päeva moderaator Marko Rillo. Logistika Plussi juht tunnistas, et magamata öid ikka jagub, eriti kui on pooleli läbirääkimised uue kliendiga. Ometi ei kahtle ta oma ettevõtte võimekuses ja kutsub üles tarneahelaid kas või osaliselt logistikaettevõtteile üle andma. Nii saab igaüks keskenduda oma tegevusalale, milles ta kõige tugevam on.