Autor: Heija-Liis Ristikivi • 24. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallinki uus kiirlaev Megastar varustusdokis – vaata galeriid!

Megastar
Foto: Harro Puusild
Megastar, mis peaks Tallinn-Helsingi liinile jõudma 29. jaanuaril 2017, on Meyer Turku tehases viimases ehitusjärgus.

Uus kiirlaev on loodud sõitma nii diiselkütuse kui keskkonnasäästliku maagaasiga (LNGga). Tallinki sõnul kasutati uue laeva projekteerimisel 10-aastast kogemust Tallinn-Helsingi liinil ning püüti likvideerida kõiki seniseid puudujääke. 

Pikkus: 212,2 m

Laius: 30,6 m

Jääklass: 1A

Mootori võimsus: 45 600 kW

Kiirus liinil: 27 sõlme

Tekke: 12

Reisijate mahutavus: 2824

Autotekk: 2900 liinimeetrit

Näiteks toimub sõidukite laadimine ja lossimine kahel tasandil - veokid ja bussid alumise, sõiduautod alumise rambi kaudu. Samuti on rambid laiemad, võimaldades vajadusel kahesuunalist liiklust.

Vaata galeriid ehituse lõppjärgus olevast Megastarist!

Foto: Harro Puusild
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077