Lepingu kohaselt loob Ridango AS järgmise 12 kuu jooksul Elronile tervikliku elektroonilise piletimüügisüsteemi, tarnib seadmed ning pakub hiljem vajalikke tarkvaraarendusi ning süsteemi haldamise teenust. Elroni müügi- ja arendusjuhi Ronnie Kongo selgitusel paigaldatakse rongidesse seadmed, mis võimaldavad nii olemasoleva pileti tuvastamist kui ka piletiostu. Uue süsteemiga luuakse ka uudse kontaktivaba pangakaardi kasutamise võimalus ning eeldus piletisüsteemide hilisemaks ühildamiseks teiste teenusepakkujatega.
„Ootame koostööd Elroniga põnevusega,“ rääkis Ridango müügijuht Argo Verk. „Tehnoloogiliselt innovaatilised piletisüsteemid on meie tugevuseks – Ridango arendatud on näiteks Tallinna ja Tartu elektroonilised piletisüsteemid Eestis, aga oleme ellu viinud ka mitmeid projekte Põhjamaades.“
Elroni välja kuulutatud riigihankele piletimüügisüsteemi uuendamiseks laekus kolm hanke tingimustele vastavat pakkumust. Hanke võitis transpordi piletisüsteemide ning reaalaja infosüsteemide valdkonna tehnoloogiaettevõte Ridango, kellega Elron sõlmis 11. mail lepingu 12 kuud kestvateks arendustöödeks ning 60 kuu pikkuseks piletimüügisüsteemi rendiks ja hoolduseks.