Seni PKC Eestit juhtinud Lauri Rohtoja otsustas möödunud aastal kandideerida EVR Cargo juhatuse liikme konkursil. „EVR Cargo on ühe osana endisest Eesti Raudteest pika ajalooga ning tõsine ettevõte. Otsustasin kandideerida juhatuse liikme kohale, kuna ettevõtte tegevusvaldkond on huvitav ja juhatuse liikme koht pakub väga suurt väljakutset professionaalses võtmes,“ põhjendas Rohtoja.
Rohtojal seni kokkupuude logistikasektoriga puudus. „Minu senine töökogemus rahvusvahelises autotööstuse allhankega tegelevas ettevõttes toetab suures osas juhatuse liikme tööle esitatud ootuseid nii ettevõtte üldjuhtimises kui ka spetsiifilisemalt tootmise ning tehnilise teenistuse juhtimises,“ leidis ta. EVR Cargos vastutab Rohtoja veeremiteenistuse eest ning osaleb ettevõtte üldjuhtimises.
Kui PKC Eesti pidi eelmisel aastal kinni panema oma tootmise Haapsalus, siis ka EVR Cargole oli lõppenud aasta väga keeruline. Ettevõtte kaubamahud vähenesid veerandi võrra. EVR Cargo juhatuse esimehe kohusetäitja Paul Lukka sõnul jäävad ka tänavu kaubamahud eelmisest aastast mõnevõrra väiksemaks – kaubamaht väheneb 11,6 miljonilt tonnilt 10,9 miljoni tonnini. Lukka kinnitusel on EVR Cargo kaubamahtude viimaste aastate langustrendi tõttu pidevalt muutnud oma tegevust efektiivsemaks ning paralleelselt arendanud uusi projekte täiendava kaubamahu Eestisse toomiseks.
EVR Cargos on pooleli ka juhatuse esimehe valimise protsess. Nõukogu esimehe Toomas Tõniste kinnitusel on personaliotsingufirma Amrop esitanud nõukogule 5 kandidaati, kelledega nõukogu lähinädalail kohtub.
Kes asus Lauri Rohtoja asemel juhtima PKC Eestit, loe Äripäeva teemaveebist Toostusuudised.ee.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja