Euroopas ületas Taxify klientide arv detsembris 500 000 piiri. Eestis sai Taxify kaudu tellimusi 3163 taksojuhti Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Kuressaares. Kliendid jätsid aasta jooksul juhtidele kokku 694 000 reitingut, millest 93% olid maksimaalsed 5-tärnised hinnangud. Tänu tekkinud efektiivsusele sõitsid Taxify taksojuhid aastaga 3,1 miljonit kilomeetrit vähem ja seetõttu säästsid üle 253 000 liitri kütust.
Taxify
Eestis 2013. aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduste ja dispetšertarkvara arendamisega.
Taxify tegutseb tänaseks kaheksas riigis ja on kaasanud 1,5 miljonit eurot investeeringuid.
2015. aastal olid kõige populaarsemad taksosõitude sihtkohad Tallinna lennujaam, bussijaam ja “korstnapühkija” Club Hollywoodi juures. Järgnesid Tallinna sadama D-terminal, Viru tänav, Balti jaam, Telliskivi loomelinnak, Tallinna sadama A-terminal, Kristiine Keskus ja Ülemiste Keskus. Taxify aitas klientidel tagastada 574 autosse unustatud eset, peamiselt mobiiltelefonid, rahakotid ja võtmed. Lisaks unustati autosse ka kassipoeg, elektrikitarr ja suur tort. Välisriikides kasutasid Taxify teenuseid 14 256 Eestist pärit mobiilinumbriga klienti ja populaarsemad sihtriigid oli Läti, Soome, Leedu, Valgevene ja Gruusia.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja