Enim aitab kaubavedajaid välja SAS, kes on nüüd üks olulisemaid lennufirmasid, kes läbi Skandinaavia kaupasid Põhja-Ameerikasse ja Aasiasse transpordib.
ACE Logistics Estonia ASi lennu- ja meretranspordi juhi Merle Lichtfeldti sõnul puudub pärast Estonian Airi tegevuse lõpetamist otselend näiteks Kiievi, Brüsseli ja Amsterdami, kuid need sihtkohad on endiselt kaetud mitme teise lennufirmaga. Seega sõltuvalt kauba suurusest ja valmisoleku ajast ei pruugi tarneaeg otselendudega võrreldes oluliselt erineda.
Lichtfeldt rääkis, et kuigi SAS on olnud Tallinnas esindatud aastaid, lendasid siiani SASi lennukite asemel Estonian Airi lennukid. Nüüd, kus lendavad SASi lennukid, tuli Eesti turule tagasi SAS priority teenus, mis tähendab kiiremat tarne- ja käsitlusaega. Lisaks saab Lichtfeldti sõnul teatud sihtkohtadesse saata erikaupu, mis polnud varem Estonian Airi lennukitega võimalik.
Kuigi pärast Estonian Airi asendumist teiste lennufirmadega on mitmed lennufirmad hinnakirja korrigeerinud, ei saa Lichtfeldti sõnul suuri hinnamuutusi kliendile kindlasti täheldada. Küll aga võib Estonian Airi kadumine lennukaubaveo turult mõjutada saadetisi, mis on ülikiired, temperatuuritundlikud või muude erinõuetega, sest sellistel saadetistel oli Estonian Airi otselendudel selge eelis.