Autor: Logistikauudised.ee • 26. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Logistika Aastakonverents muutus rahvusvaheliseks

Kühne + Nagel tegevjuht Claudio Richardson
Foto: Erakogu
18. novembril toimuval Logistika Aastakonverentsile toob rahvusvahelist kogemust AS Kühne + Nagel tegevjuht Claudio Richardson, kes räägib, kuidas 4PL teenusepakkujad optimeerivad tarneahelaid.

Claudio Richardson on Itaalia juurtega Briti kodanik, kellel on transpordikorraldus ja logistika geenides. Kolm põlvkonda tema esivanematest olid kaubalaevakaptenid. Logistikavaldkonnas on Claudio töötanud juba kooliajast, kus viieteistkümneaastaselt alustas laooperaatorina ja hiljem jätkas kullerina. Kuni kahekümnendate eluaastateni kasvas ta Itaalias, kust siirdus Ühendkuningriiki logistika ja tarneahelate õpingutele. Pärast ülikooli lõpetamist on Claudio töötanud ja elanud vaheldumisi Euroopas ja Aasias ning tegutsenud ekspedeerimise ja tarneahelate valdkonnas juba viimased 14 aastat. Eesti ja ümbritsev regioon on talle tuttavad - enne tema eelmist ametipositsiooni Shanghais, Hiinas elas ja töötas Claudio rohkem kui kolm aastat Tallinnas DHL Global Forwarding Eesti juhina. Sellele eelnevalt sama ettevõtte Aasia ja Vaikse Ookeani piirkonna tarneahelate juhtimise arendamise alal Skandinaavia ja Baltimaade võtmeklientidele.

Konverentsil tutvustab Claudio Richardson, kuidas lähenevad oma klientide tarneahelates peituvate optimeerimisvõimaluste tuvastamisele maailma juhtivad 4PL-id (neljanda osapoole teenusepakkuja). 4PL valdkond on välja arenenud 3PL kompetentside, konsultatsiooni- ja tehnoloogiafirmade integreerumisel. Kõrge kompetentsusetaseme ja tugeva IT-pargiga professionaalsed 4PL-is on hakanud asendama tootmis- ja kaubandusettevõtete oma tarneahelaüksuseid. Erinevalt 3PL valdavalt hinnapakkumise põhisest lähenemisest keskenduvad 4PL-id väärtuspakkumistele, mis eeldab neilt võimekusi lahendada ülesandeid paremini, kui kliendid ise seda suudaksid. Igasuguse väärtuspakkumise koostamise eeltingimuseks on sealjuures alati täielik mõistmine, mis kliendi tarneahelates toimub ja kuidas seda parendada nii, et klient võidaks märkimisväärselt, aga ka 4PL ise kindlustaks oma tegevuse kasumlikkuse.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077