Venemaa suunal tegutsevad ettevõtted püüavad päevakaupa hakkama saada ning tulevikku prognoosida ei tihka, kirjutab 6. oktoobri Äripäev logistika rubriigis.
Mõni ettevõte sai Venemaa riskist juba varem aru. Näiteks ASi Allando Trailways tegevdirektori Vahur Oja sõnul pole nende ettevõtte autod Venemaale sõitnud juba 1990. aastate lõpust. "Me ei pea seda riski õigustatuks," põhjendas ta Venemaa vältimist. Varem Venemaa vahet liikunud autod veavad nüüd kaupa Skandinaaviasse või Euroopasse. "Konkurents on väga tugev ja surve hinna langetamisele samuti," lisas ta.
ASi Lajos juhatuse liikme Einar Vallbaumi sõnul aga polegi enam midagi Venemaale vedada. "Veohinnad on nii all ja firmad virelevad, aga me oleme siiski kuidagi toime tulnud," märkis ta. Vallbaumi sõnul oli suvel olukord mõnevõrra kergem ja see aitas ettevõtetel ellu jääda. "Kui nüüd talv saabub, eks siis ole näha, mis edasi saab ja kuidas ning milliseid ressursse tegutsemiseks leiame," lisas Vallbaum.
Loe pikemalt Äripäevast.
Vedajate probleeme ja tulevikuprognoose lahatakse 28. oktoobril Autovedajate Aastakonverentsil.