Kaup peab ASi Schenker tegevdirektor Janek Saareoksa sõnul olema pakendatud selliselt, et see ei puruneks, müügipakend jääks terveks ning põrutamine ei kahjustaks kaupa. “Pakendeid peab olema võimalik asetada ka euromõõdus alustele ning samuti kinnitada, sel juhul on üldjuhul tavakaupade jaoks lahendus läbi mõeldud,” kirjeldas Saareoks.
ASi DSV Transport müügi- ja turundusjuhi Tanel Vaarmanni sõnul võib nende kogemuse järgi öelda, et kauba ebapiisav pakendamine on selgelt kauba vigastuste peamine põhjus.
Enimlevinud on see probleem just importkaupade puhul – paljud Eesti ettevõtted ostavad kaupu EXW-tarnetingimusel, sealjuures pole täpset ülevaadet kauba pakkelahenduse kohta.
Mitmed Eesti toiduainete tootjad kinnitavad, et oma pakendisüsteemi põhjalikult läbi mõtelnud ning arvestanud nii toote omapäradega kui transpordikindlusega.
Loe rohkem Äripäevast.