Täielikuks kasutusele võtmise viimaseks etapiks oli ühe kilomeetripikkuse raudtee ehitamine, mis valmis aprillis. Kai number 144 oli mõeldud peamiselt üld kauba, kuivkauba ja puistlasti käsitlemiseks. Uus taristu on antud rendile ettevõttele KLASCO.
Kai pikkus on 469m, sügavus 11m. Kokku on rajatud 931 m raudteed, millesse investeeriti 1,24 miljonit eurot.
Viimase kahe ja poole aasta jooksul on sadama juhtkond investeerinud taristusse ligi 145 miljonit eurot. Võrdluseks investeeriti 2013.aastal veidi üle 87 miljoni euro, mis on kaks korda rohkem kui varasematel aastatel. 2018.aastaks plaanitakse investeerida kokku 350 miljonit eurot.
Rohkem kui pool sellest summast eraldatakse sadama süvendustöödeks. Käesoleva aasta suurimaks ülesandeks on lahendada raudteeinfrastruktuuri probleem. Aastal 2015 on kavas jaotada umbes 4,4 miljonit EUR raudtee ehitamisele ja remondile.Lisaks on ette nähtud investeerida umbes 3,3 miljonit eurot juurdepääsu teed ja tänavate rekonstrueerimisse.