Teemaksu üle tasub Rõivase sõnul arutleda siis, kui hakatakse otsima lahendust, kuidas rahastada suuri, umbes sada miljonit eurot maksma minevaid taristuprojekte. “Muidugi on siin mitu aga. Esiteks peab see olema piisavalt suur projekt, mida muidu pole võimalik rajada. Teiseks peab olema alternatiivne tee, kus oleks võimalik sõita tasuta. Samuti peab tasustatav lõik olema piisavalt atraktiivne, et reisija just selle valiks,” selgitas ta. Rõivas lisas, et teemaksu kehtestamisel peaks lahendus olema väga nutikas. “Ma ei taha Eestis näha Ameerika filmidest nähtud putkasid kiirteede ää res, kus tuleb mõni münt kopsikusse visata,” ütles ta. Heaks lahenduseks oleks maksu, kogusummas mõne euro lisandumine igakuisele mobiiliarvele. Teemaksu küsimus võiks Rõivase sõ- nul olla avatud avalikuks diskussiooniks. “Välistada seda maksu küll ei tasuks,” ütles ta.