DPD võtab käsiskännerites kasutusele uudse lahenduse

DPD lisab skänneritele võimaluse teha pakisaajatele lisamüüki tagasiside küsimisega või reklaamide näitamisega. Kullerfirma on alustanud süsteemi katsetamiseks esimeste klientidega pilootprojekte.

DPD tegevjuht Tarmo Tael ütles, et ettevõte toimetab Eestis kohale aastas üle 2 miljoni saadetise. Uue teenusega tahetakse oma klientidele (peamiselt veebipoodidele) pakkuda võimalust olla interaktiivses suhtluses paki saajatega. „Miks mitte küsida selleks kliendilt küsimusi ja miks mitte näidata ka reklaami (lisainfot) juurdemüügi eesmärgil,“ tutvustas Tael uue lahenduse ideed.

Klient näeb reklaame, kui annab skännerisse allkirja paki vastuvõtmise kohta. Samuti saab kuller esitada kliendile paki üleandmisel paar küsimust, millede valikvastused märgitakse skänneris olevasse ankeeti ja saadetakse paki saatnud DPD kliendile.

Taela sõnul ei hakata siiski iga kliendi juures küsimustiku täitma, kuna see võtaks kullerilt liiga palju tööaega. Küsimustuiku täitjad tekivad juhuvaliku alusel. Näiteks, kui kulleril on 50 peatust, siis viies peatuses näitab ta kliendile küsimustiku, selgitas Tael. Küsimustikus hakkab olema 4-5 küsimust, et kuller ei kulutaks enda ja kliendi aega mitte üle 1-2 minuti. Tegemist on „ei“ ja „jah“ küsimustega, mis selgitavad, kas kliendil on huvi veel mingi lisaostu vastu. Need andmed saadetakse kauba saatjale, kes saab kliendiga ostu vormistamiseks või lisakonsultatsiooniks ühendust võtta. Tael rääkis, et küsimused on stiilis „kas olete veel huvitatud mingist tootest, mis sobib teie praegu saadud toote juurde“ või „kas teil on plaan soetada kodutehnikat“ jne.

Taela väitel ollakse võimelised küsitlust korraldama ka näiteks geograafilise piirkonna järgi, kui kliendil on huvi mingi kindla piirkonna klientide vastu. Tael lisas, et uut lahendust ei minda müüma kui reklaamiteenust, vaid kui lisakommunikatsiooni kanalit lõppkliendiga.

Märtsis ja aprillis teeb DPD klientidega uue lahenduse pilootprojekte.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.0127738
Brasiilia reaal BRL 4,41 -0.0090668
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,02 0
Hiina jüaan CNY 7,58 0
Hongkongi dollar HKD 9,14 0
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.1709031
Iisraeli seekel ILS 4,20 0
India ruupia INR 79,09 0
Indoneesia ruupia IDR 16404,41 0
Islandi kroon ISK 126,17 0.1428685
Jaapani jeen JPY 128,16 0
Kanada dollar CAD 1,55 -0.0064662
LAV rand ZAR 15,66 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1294,87 0
Malaysia ringgit MYR 4,66 0
Mehhiko peeso MXN 23,31 0.00429
Norra kroon NOK 9,43 0
Poola slott PLN 4,32 0
Rootsi kroon SEK 10,32 0
Rumeenia leu RON 4,66 0
Singapuri dollar SGD 1,58 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0455477
Šveitsi frank CHF 1,15 0
Taani kroon DKK 7,45 0
Tai baht THB 38,37 0
Tšehhi kroon CZK 25,76 0
Türgi liir TRY 5,45 -0.0055044
Ukraina grivna UAH 30,57 0
Ungari forint HUF 324,58 0
USA dollar USD 1,17 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,33 0
Vene rubla RUB 73,34 0

Valdkonna töökuulutused