Kahe kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud ligi 10% võrra enam kui mullu sama perioodi jooksul. Markidest tegi parima tulemuse Renault 37 müüdud sõidukiga, kaugele maha ei jäänud ka Citroen ja Ford võrdselt 36 müüdud tarbesõidukiga. Veoautode müügis oli esikohal Volvo 19 veokiga, järgnesid Scania 15 ja Mercedes-Benz 6 veokiga.
Kokku müüdi tänavu veebruaris 1223 uut sõiduautot, mis on mullusega võrreldes 13% vähem. Aasta esimese kahe kuu kokkuvõttes on müüdud uusi sõiduautosid 2847, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 6,3% vähem. Uute autode osakaal kogu sõiduautode impordist püsib aga ikka kõrgel ehk siis 43% juures. Kahe kuu põhjal on raske näha konkreetset trendi uute autode müügis ning hinnata väliste mõjude suurust.
Automarkidest on jätkuvalt turuliidrid Toyota ja Škoda, vastavalt 196 ja 135 müüdud sõiduautoga. Veebruaris tegi aga kolmandaks parema tulemuse Nissan 101 müüdud autoga.