Autor: Tanel Raig • 3. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas toimub logistika Amazoni veebikaubamajas

Eesti vineermööblit valmistav Radis müüb enda tooteid Amazoni veebikaubamajas ning koostöö alguses pidid nad sõlmima Amazoniga 75 leheküljelise lepingu, milles ka hulgaliselt trahve tarneprobleemide korral.

Radise tegevjuht Mauri Abner ütles, et Amazoni hankija juhend ehk leping on 75 lehekülge pikk, igal lehel on kirjas võimalikud trahvid, kui hankija eksib millegi vastu eksib – näiteks on kaup valesti pakitud, alus liiga kõrge vms. „Selline manuaal oli päris sisutihe lugemine, kus ühtegi väikest lõiku ei võinud tähelepanuta jätta, aga seni oleme kõik saadetised puhtalt läbinud,“ ütles Radise tegevjuht.

Kaup tuleb Amazoni vahelattu saata tunniajase täpsusega. „See on vajalik selleks, et Amazoni vahelaos mitte kaubaautode järjekorda tekitada. Tänu headele Eesti transpordifirmadele on meil õnnestunud väga täpselt prognoosida kauba kohalejõudmist,“ rääkis Abner.

Pikemalt loe Amazoniga koostööst ja logistikast Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077