Rail Baltica trassikoridor tekitab põhja-Pärnumaal pahameelt

Are, Tootsi, Tori ja Vändra vallad ei nõustu 20. novembril Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi esitatud Rail Baltica raudteeühenduse trassieelistustega  põhja-Pärnumaa osas.

Are, Tootsi, Tori ja Vändra vallad on planeerimise käigus teinud korduvaid ettepanekuid Rail Baltica trassi paigutamiseks olemasolevasse raudteekoridori. Nelja valla juhid märkisid, et augustis pakkus Pärnu maavanem lahenduse, kus trass ei poolitanud külasid ning ei läbinud Taarikõnnu loodusala. See lahendus oli leitud omavalitsuste, elanike, planeerija ja looduskaitsjate vahelise kompromisslahendusena, mille tarbeks tegid kõik osapooled järeleandmisi. „Pakutud kompromisslahendusega mitte arvestamine annab piirkonna elanikele ja omavalitsustele selge signaali, et nende arvamus ei oma planeerimiseprotsessi käigus vähimatki tähtsust,“ kirjutavad vallajuhid oma pöördumises. „Lisaks jääb arusaamatuks, et millist tähtsust omab valitsuskabineti seisukoht tervikuna, sest planeerimisseadus annab küll valitsusele võimaluse maakonnaplaneering algatada, kuid ei anna vähimatki võimalust otsustada planeeringu lahenduste üle.

Are, Tootsi, Tori ja Vändra vallad kinnitavad, et jäävad varasema seisukoha juurde, et Rail Baltica trassikoridor peab paiknema olemaoleva raudteega võimalikult ühes koridoris, mis tekitab minimaalselt kahju nii inimestele kui looduskeskkonnale. „Leiame, et Rail Balticu raudteetrassi planeerimise ja uuringute faasis peab Põhja-Pärnumaal jätkama kahe trassikoridoriga (5C ja 5D). Vabariigi Valitsuse kinnitatud trassikoridor läbib 6km ulatuses Tootsi Suursood, mis ilma uuringuid teostamata ei tohiks seada eelistust antud trassikoridorile (5C), kuna ehitamise maksumus võib kujuneda võrreldes maavanema poolt pakutud  trassikoridoriga (5D) hiljem kallimaks,“ teatasid vallajuhid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 -0.010701
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,22 0.190345
Hiina jüaan CNY 7,75 0.15898
Hongkongi dollar HKD 9,68 -0.019629
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.129373
Iisraeli seekel ILS 4,33 -0.161409
India ruupia INR 80,69 0.27849
Indoneesia ruupia IDR 16990,00 0.188701
Islandi kroon ISK 121,77 0.141447
Jaapani jeen JPY 132,26 -0.075554
Kanada dollar CAD 1,56 -0.010287
LAV rand ZAR 14,88 -0.110738
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,40 0.227203
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.236159
Mehhiko peeso MXN 22,29 0.191446
Norra kroon NOK 9,60 0.174817
Poola slott PLN 4,16 -0.11516
Rootsi kroon SEK 10,42 -0.284244
Rubla RUB 76,76 0.22326
Rumeenia leu RON 4,66 0.002145
Singapuri dollar SGD 1,62 0.012361
Suurbritannia nael GBP 0,87 -0.046191
Šveitsi frank CHF 1,19 0.098614
Taani kroon DKK 7,45 -0.003894
Tai baht THB 38,51 0.260348
Tšehhi kroon CZK 25,29 -0.035568
Türgi liir TRY 5,06 0.203875
Ukraina grivna UAH 32,31 -0.250366
Ungari forint HUF 310,51 -0.041849
USA dollar USD 1,23 -0.014597
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.051279
Valgevene rubla BRL 4,22 -0.026041
Valgevene rubla BYN 24224,00 0.231711

Valdkonna töökuulutused

KMV otsib VEOKORRALDAJAT Soome/Skandinaavia suunal

M-Partner HR OÜ

20. aprill 2018

Greencarrier otsib LENNUTRANSPORDITEENUSTE JUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

Post11 otsib LAOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. aprill 2018