Autor: Tanel Raig • 20. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Haapsalu raudtee taastamine muutus odavamaks

Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteeliini taastamise kalleim võimalus ulatub 65 miljoni euroni ja iga-aastased hoolduskulud jäävad alla miljoni euro, mis on seniarvatust väiksem kulu, kirjutab Lääne Elu.

Kalleim võimalus Haapsalu suunalise raudtee taastamiseks on ehitada elektriraudtee, mille maksumus ulatub 65 miljoni euroni. Iga-aastased hooldus- ja remodnikulud jäävad OÜ Konsultatsioonistuudio 30 aastaks koostatud analüüsi põhjal vahemikku 630 000-993 000 eurot. Hoolduskulude suurus sõltub trassi lõplikust pikkusest ja kas tegemist on tava- või elektriraudteega.

Läänemaa ettevõtjate huvi puudusel ei plaanita liinile kaubavedusid ning tänu Eesti kasutatavatele Stadler FLIRT kergetele reisirongidele kulub raudtee oluliselt vähem. Trassi taastamine võib osutuda arvatust majanduslikult tasuvamaks.

Pikemalt loe Lääne Elust.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077