Logistika Aastakonverents avab trendid logistikas ja tarneahela juhtimises

13. novembril toimuv Logistika Aastakonverents räägib lähiaja trendidest logistikas ja tarneahela juhtimises.

Konverentsi peateema on kulude vältimine kulude alandamise asemel. Juttu tuleb tegevustest, mida tööstused saavad delegeerida logistikafirmadele, miks kaubanduses muutub lahingus klientide nimel oluliseks jaotuslogistika, kuidas eemaldada logistikast raiskamist, kuidas panna ärianalüüs tarneahela juhtimise teenistusse ning kuidas nihutab transporditurul konkurentsi ja hindu 2015. aastal Läänemerel kehtima hakkav väävlidirektiiv.

15. Logistika Aastakonverents
Hotell Euroopa (Paadi 5, Tallinn)

Konverentsi ajakava
08:30-9:00 Registreerumine ja hommikukohv

9:00-9:45 Pilguheit Eesti logistika ja tarneahelate juhtimise lähitulevikku – Sensei juhataja Illimar Paul
Konverentsi avaettekandes käsitleb Illimar Paul järgmisi trende:
a) Kulude vältimine kulude alandamise asemel;
b) Talendinappuse lõksust aitavad välja tehnoloogia, strateegiliste tegevuste outsourcing ja virtuaalvõrgustikud;
c) Tarneahelate juhtimise kolimine pilve;
d) BI ehk ärianalüüsilahendused asendavad andmekaevanduse;
e) Lean "tootmine" domineerib nii hanke-, logistika-, lao-, kui distributsiooniprotsessides;
f) Jaekaubandus kui ohustatud liik;
g) Selvelogistika;
h) Deglobaliseerumine;
i) Modaalne nihe merelt maale, selle mõjud Eesti logistikasüsteemile ning ettevõtete kasumiaruannetele.

09:45-10:30 Väärtuspakkumise kasvatamine klientidele - Logistika Pluss juhatuse esimees ja Eesti Ekspedeerimise ja Logistika Assotsiatsiooni juhatuse aseesimees Toomas Orutar
Logistika Pluss esindab musternäidet homsest ärimudelist, kus klient on suure osa oma strateegilistest tegevustest majast välja viinud ning integreerinud logistikafirma oma tarneahelasse. Selline süvapartnerlus eeldab nii kliendilt kui teenusepakkujalt vastavust ülispetsiifilistele eritingimistele, mida Toomas Orutar oma ettekandes tutvustab.

10:30-11:00 Kohvipaus 30 min

11:00-11:45 Raiskamiste kustutamine protsessidest – DSV Transport  logistikadirektor ja Eesti Ekspedeerimise ja Logistika Assotsiatsiooni juhatuse esimees Alvar Tõruke
Lean käsitleb seitset raiskamise liiki, mida Eesti tootmisettevõtted ilmselt juba tunnevad. Kuidas aga tuvastada ja elimineerida raiskamised väljaspool tootmistsehhi? Eesti turuliider DSV on asunud halastamatult raiskamisi protsessidest välja juurima. Selles kvaliteedi ja tootlikkuse kasvu nimel peetavas võitluses on kandev roll klientidel, kelle jaoks tähendab iga võit tarnekindluse ja täpsuse kasvu, tarneagade lühemist ning kulude alanemist.

11:45-12:300 BI (Business Intelligence) tarneahelate juhtimisel – Columbus Eesti ärianalüüsi tootejuht Mati Selg
Mati Selg tutvustab Eestis realiseeritud lahenduste põhjal võimalusi, kuidas panna ettevõtte andmebaasidesse aastatega kogunenud andmemassiivid enda heaks tööle selliselt, et juhtide jaoks poleks vastusteta küsimusi ning vastuse igale olulisele juhtimisküsimusele saaks loetud sekunditega? Ettekanne annab põhimõttelise vastuse küsimusele "Kuidas juhiksid tarneahelat reaktiivlennukipiloodid"?

12:30-13:30 Lõuna

13:30-15:00 B2C logistikalahing - heitlus viimasel miilil. Areenile astuvad:
 Cargobus - Kadri Johanson, tegevjuht
 DPD - Tarmo Tael, tegevjuht
 Eesti Post - Ansi Arumeel, juhatuse liige
 Itella SmartPOST - Risto Eelmaa, tegevjuht
Poes käimine jääb Eestis peagi vaid suuremate linnade ja asulate elanike privileegiks. Tulenevalt ummistunud liiklusest ei kibele ka paljud linnaelanikud poodi just rohkem kui hädapärast vaja. Veebikaubanduse võidukäik on alanud ning tegija on see, kes toimetab ostud tarbijani kiiremini ja odavamalt. Tarneahelate vaheline konkurents on kulmineerunud viimase miili jaotuslogistikas. Kes on võitjad? B2C logistikalahingu formaat on kaasahaaravalt tempokas töötuba, milles etendab olulist rolli iga konverentsil osaleja.

15:00-15:20 Kohvipaus

15:20-16:05 Viimased 400 päeva turutasakaalu paigastnihkeni – AMISCO tegevjuht ja Eesti Merendusnõukoja president Allan Noor
2015.a. algusest jõustub Põhja- ja Läänemerel väävlidirektiiv, mille tottu prognoositakse merevedude kallinemist 30% võrra. Allan Noor'i esitlusest selgub muuhulgas:
a) Kuidas reageerivad muutusele laevaomanikud?
b) Millised alternatiivid on eksportööridel-importööridel?
c) Mis juhtub diiselkütuse hinnaga meie tanklates nõudluse järsu kasvu tõttu merel?
d) Mitu valgusfoori tuleb paigaldada Tallinn-Pärnu-Ikla maanteele Soome ja Euroopa vaheliste katkematute rekkakolonnide vahelt läbi pääsemiseks?

16:05 Konkursi Aasta Logistikategu 2013 kolme võidutöö esitlused ja autasustamine
Väljakujunenud traditsiooni kohaselt valitakse igal sügisel aasta parim logistikasaavutus. Tänavu juba 12. korda toimuva konkursi Aasta Logistikategu eesmärgiks on tunnustada oma tööle pühendunud logistikajuhtide poolt saavutatud edu organisatsioonile püstitatud eesmärkideni jõudmisel. Varasematel aastatel on Suure Auhinna pälvinud EVR Cargo, Eesti Logistikaklaster, DPD Eesti, SmartPOST, Magnum Logistics, A Le Coq, Lextrans/Autologistika, Sillamäe Sadam, DFDS Transport (praegune DSV Transport), Schenker ja Telema.

16:50 Päeva kokkuvõte - moderaator Illimar Paul

Konverentsile saab registreeruda 6. novembriniSIIT.

Konverentsi hind:
Ühe osaleja tasu, kui ühest firmast osaleb vähemalt neli inimest - 250 eurot (käibemaksuga 300 eurot)
Ühe osaleja tasu, kui ühest firmast osaleb vähemalt kaks inimest - 300 eurot (käibemaksuga 360 eurot)
Ühe osaleja tasu - 350 eurot (käibemaksuga 420 eurot)

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.0378621
Brasiilia reaal BRL 4,26 0.0610243
Bulgaaria leev BGN 1,95 0.0614376
Filipiinide peeso PHP 59,80 0.0619154
Hiina jüaan CNY 7,70 0.0610485
Hongkongi dollar HKD 8,92 0.0606013
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.0619771
Iisraeli seekel ILS 4,19 0.062054
India ruupia INR 80,94 0.0618123
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0.0616205
Islandi kroon ISK 137,72 0.16
Jaapani jeen JPY 124,78 0.064154
Kanada dollar CAD 1,51 0.0265587
LAV rand ZAR 15,73 0.0610633
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0.0618057
Malaysia ringgit MYR 4,67 0.0599649
Mehhiko peeso MXN 21,69 0.0618255
Norra kroon NOK 9,72 0.0617379
Poola slott PLN 4,29 0.0629723
Rootsi kroon SEK 10,26 0.0624171
Rumeenia leu RON 4,70 0.0616943
Singapuri dollar SGD 1,54 0.0583128
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0.0618921
Taani kroon DKK 7,47 0.0616382
Tai baht THB 36,08 0.0615644
Tšehhi kroon CZK 25,58 0.0586717
Türgi liir TRY 6,04 -0.1487038
Ukraina grivna UAH 31,76 0.0617533
Ungari forint HUF 317,93 0.0629465
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.0593683
Valgevene rubla BYN 2,44 0.0615536
Vene rubla RUB 75,22 0.0617234

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019