Nilsson seisab filmis 20 meetri kõrgusele vinnatud veokil. „Pean tunnistama, et mu kõhus keeras veidi ja küsisin eneselt rohkem kui korra, millesse end mässinud olen. Ma ei ole mägironija ja mulle ei meeldi kõrgus. Aga lubasin selle triki ära teha ega saanud oma lubadusest taganeda," ütles Claes Nilsson.
Ta seisis ligi kaks tundi Volvo FMX ehitusveoki esiküljel, mis oli tõstetud rohkem kui 20 meetri kõrgusele Göteborgi sadama veepinnast. „Pidime tegema mitmeid kordusvõtteid ja filmimine on üleüldse ajakulukas protsess. Väljas oli üsna jahe, umbes 8 kraadi, ja tuule kiirus oli umbes 10 meetrit sekundis, nii et mu käed hakkasid üsna pea külmetama. Aga kõik läks suurepäraselt. Ohutus oli sajaprotsendiliselt garanteeritud, seega ei olnud ma kordagi tõeliselt hirmul," jätkas Claes Nilsson.
„Tahtsime filmiga „The Hook" näidata, et veoki eesmine pukseerkonks tuleb toime tunduvalt suurema koormusega kui see, mida sellele igapäevase kasutamise käigus rakendatakse. Usun, et 15-tonnise veoki õhkutõstmine selle enda pukseerkonksu abil näitlikustab seda kõige paremini," selgitas Claes Nilsson.
Filmi režissöör Filip Nilsson ütles, et kogu filmi on väga keeruline helikopterilt ainult ühe võttega filmida. „Claes Nilsson avaldas mulle sügavat muljet. Ta jäi kogu kahe tunni jooksul 20 meetri kõrgusel õhus rippudes rahulikuks ja keskendunuks. Proovisin seda isegi, aga ainult 15 minutit. See oli üsna jube," rääkis režissöör.
Volvo on toonud turule neli uut veokimudelit. Claes Nilssoni kinnitusel kavatsetakse neid testida lähikuudel mitmel erineval viisil, et rõhutada iga mudeli uuendusi ja paremaid omadusi. „Meie katsed ei ole tavapärased ega igavad. Olen täiesti veendunud, et veokitööstuses ei ole kunagi varem midagi sellist tehtud," ütles Claes Nilsson.