Kaljuste rääkis Sebe maagaasibusside kasutamise kogemusest logistikauudiste seminaril "Säästlik autopark". Sebe võttis 5 Scania maagaasibussi Tartu linnaliinidel kasutusele 2011. aasta märtsis. Gaasibusside maksumus on diiselbussidega võrreldes 20-25% kallim, ehk kapitalikulu on Kaljuste andmetel 21% (euro/km) suurem. Ka remondikulu on gaasibussil 10% suurem (euro/km) kui diiselbussidel. Kütusekulu on peaaegu võrdne – diiselkütust on Sebe bussijuhtidel kulunud keskmiselt 39,5 l/100 km, gaasi 39,1 kg/100 km. Sääst tekib aga kütusehinnast, sest kui diisel maksab 1,11 eurot/l ja gaas 0,65 eurot/kg, siis on sääst 41%, ehk gaasibussi kütusekulu (eurot/km) on 42% väiksem.
Kokkuvõttes näitavad arvutused, et gaasibussiga läbitud kilomeeter maksab 12-13 senti, ehk on diiselbussi kilomeetrist 11% odavam. Aastas 80 000 kilomeetrit läbiva bussi puhul tähendab see 10 000 eurot võitu aastas, selgus Kaljuste ettekandest.
Samas ei salanud Kaljuste, et säästuefekti saavutamiseks peab maagaasitankla olema vahetusläheduses. Bussijuhti ei saa saata tankima teise linna- või maakonna serva – see läheb bussijuhi töö aja arvestusse ja samas ei ole buss liinil. Samuti ei lähe buss talvel käima ilma eelsoojenduseta, ka juba -10 kraadiga. „kui ilmad hakkavad külmaks minema, siis kohe mingid tõrked mootori töös tekivad,“ tunnistas Kaljuste.