Ühisstend on korraldatud Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni (LTA) ning EASi koostööna. Eesti ühisstendis osalevad Tallinna Sadam, Sillamäe Sadam, Paldiski Põhjasadam, CF & S Estonia, Baltic Rail, Contimer, RRK, ERS, Eesti Raudtee, EVR Cargo, Fast Train, Maru, Spacecom, Vopak EOS ning Logistika ja Transiidi Assotsiatsioon. Messil osalemist kaasrahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
LTA juhatuse esimehe Andres Valgeristi sõnul on Eesti logistikasektor juba aastaid olnud TransRussial esindatud ühisstendiga, sest koos tegutsemine aitab paremini turundada Eesti transiidikoridori kui tervikut. "Arvestades Venemaa olulisust Eesti jaoks logistikapartnerina ning meie tegevust varasematel aastatel, ei ole TransRussial osalemise eesmärgiks alustada enda tutvustamist A-st ja B-st, vaid pigem olemasolevate kontaktide hoidmine ja juba tuntud sõnumite kinnistamine," ütles Valgerist, kelle sõnul hinnatakse TransRussiat kui transpordialaste teenuste börsi, kus kaubasaatjad ning -omanikud saavad kõige põhjalikumat teavet Venemaa ja selle lähipiirkonna transpordituru pakkumistest. "Kõrvalejäämise korral esineks oht konkurentsitihedas olukorras kaotada ka praegused kliendid - ühtlasi on see ka hea võimalus konkurentide tegemistel silma peal hoida," lisas Valgerist.
Möödunud aastal külastas TransRussia messi Moskvas üle 24 tuhande logistikavaldkonna tippspetsialisti, kelle hulgas leidus nii Venemaa kui ka välisettevõtete tipp- ja keskastmejuhte. Messi raames toimub 23. aprillil 18. rahvusvaheline logistikakonverents, kus tänavu keskendutakse IT-lahenduste kasutamisele ning logistikute töö optimeerimisele, Eestit esindab konverentsil Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Eero Pärgmäe. Muuhulgas käsitletakse konverentsil ka rahvusvaheliste transpordikoridoride arengut, Venemaa WTO-ga liitumise mõjusid ning Venemaa transpordiarengu prioriteete.
TransRussia toimub Moskvas 23.-26. aprillini ning kokku osaleb messil 523 logistikaettevõtet 29 riigist.