10 päeva jooksul on võimalik asjas edasi kaevata Tallinna Halduskohtusse, seejärel Tallinna Ringkonnakohtule ja siis Riigikohtule, teatas advokaadibüroo LEXTAL. Linnatranspordi AS esindaja hankemenetluses oli advokaadibüroo LEXTAL vandeadvokaat Alar Urm.
Uus trammivaidlus ei muuda fakti, et juba sõlmitud hankelepingu alusel on CAF asunud tramme tootma, esimene uus tramm on kohal 2014 aasta novembris, samaks ajaks on tehtud ka 4 trammiliini infrastruktuuri remont.
Eelnevas trammide kohtuvaidluses kasutas Stadler võimalust taotleda esialgset õiguskaitset. Kuigi Stadleril olnuks võimalust taotleda ka hankemenetluse peatamist või keeldu teha hankemenetluse järgnevaid otsuseid taotleti vaid keeldu hankelepingu sõlmimiseks. Seda keeldu lühiajaliselt kohaldatigi kuid siiski võis hankemenetlus jätkuda.
Kogu vaidluse kestel kinnitas Stadler, et tema pakutavad trammid on vastavad ja hankija eksib, et Stadleri pakutud trammil on probleem uste arvu, sobimatu aku, reisijateruumis puuduva kliimaseadme ja piisavalt läbiproovimata energiasalvestusseadmega. Selle vaidluse lahendas lõplikult 6. märtsil tehtud Riigikohtu otsus asja mitte menetleda.