Autor: Kaisa Gabral • 4. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sven Pertens: Eesti teeb ELile rehepappi

Me teeme Euroopa Liidule natuke rehepappi - nemad annavad meile raha, et meie teed saaks korda, kuid meie selle arvel vähendame omavahendeid samasuguses ulatuses, märkis Lemminkäinen Eesti juht Sven Pertens.

Äripäev kirjutas möödunud reedel juhtkirjas, et Eesti teed vajavad intensiivravi. Küsime täna, kas kütuseaktsiisist peaks suunama rohkem raha teede remonti.

"Jah, minu hinnangul peaks küll. See tuleneb sellest, et kui tee kasutaja ostab kütust ja maksab aktsiisi, siis on tal ka õigustatud ootus, et tema makstud aktsiisi kasutatakse teede ehituseks, korrrashoiuuks, hoolduseks. Tegelikult see Euroopa abi, mida Eestile on eraldaud teede investeeringuteks – seda tuleks käsitleda lisavahendina teede seiukorra parandamiseks või uue ehitamiseks, mitte nagu praegu, et Euroopa abi arvelt vähendatakse riigiabi. Et aktsiisiraha ei lähe teedesse mitte 75%, vaid 50%. Et poolt aktiisi kasutatakse muuks otsarbeks. Selline käitumine ei vasta tee kasutaja ootustele," kommenteeris Pertens.

Loe pikemalt aripaev.ee leheküljelt.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077