Uute mannööverevdurite eest maksab EVR Cargo tänavu 30,4 miljonit eurot. 6,55 miljonit eurot investeerib ettevõte vaguni- ja veduripargi kapitaalremonti ja 2,98 miljonit eurot veeremi remondiks ja hoolduseks vajalike seadmete soetamiseks.
EVR Cargo juhatuse esimehe Ahto Altjõe kinnitusel jätkab ettevõte ka seni raudteel peamiselt kaubamahte kasvatava konteinerrongiliikluse arendamist. Aasta alguses läks juba käiku uus kontienerrong Kaluugasse, mis toimetab Mitsubishi koostetehasesse tellitavaid autodetaile. Kui esimesel poolaastal väljub rong kolm korda nädalas, siis plaanide kohaselt alates teisest poolaastast, kui Kaluugas hakatakse valmistama uut automudelit, suurenevad mahud veelgi. Veel on plaanis käivitada marsruutrong Kesk-Aasiasse nimetuse all Baltic Transit 2, mis hakkab väljuma Muugalt, tutvustas Altjõe EVR Cargo tänavu aastaseid plaane.
Riigile kuuluvate transpordisektori ettevõtete ja suuremate erasektori transpordifirmade tänavuse aastastest investeeringutest loe lähemalt veebruaris ilmuvast Äripäeva infolehest Transport ja Logistika.